|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
|
|
quote: Ha! Wat een vet nummer, kende ik helemaal niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik ook niet. Even geyoutubed op kutmuziek. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 19-06-2010 22:57] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Die zz-top track is ook goed, ja. Rij je al gauw 180. Gelukkig eb ik een toyota aygo, die gaat maar 155. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ah. Leuk wagentje vind ik dat wel. Tja, ik ga altijd voor de smerige garage-achtige rock in de luxe-wage. Opgefokte muziek als hardcore en thrash bewaar ik toch voor thuis, daar ga ik ook opgefokt van rijden. Alhoewel, sommige death/grind als oude Carcass is ook wel lekkere automuziek. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
La Grange |
|
quote: Of tush, ook zo'n winnaar! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
Tush ook |
|
|
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Hulde hulde hulde! Helemaal mee eens. Ontopic: Wel helemaal luisteren, vooral de overgang halverwege is erg vet vind ik. En deze kleine grote man mag natuurlijk ook niet ontbreken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Goede zangert, kudt nummer. Sorry! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Maakt mij niet uit, als ik het maar mooi vind toch? Die shizzle van Psychonaut daar ga ik meer van uitchecken trouwens, met name dat BRMC is erg ok! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Absoluut. Ik weet niet wat het is met dat nummer, maar ik las net je post, las hem voor aan mijn eega en we keken elkaar bedenkelijk aan. Iets staat ons enorm tegen vwb dit nummer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ik trek het beter dan Hendrix of andere hippieshit in elk geval. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nou moet je je niet meteen aangevallen voelen. Het gaat me puur om het nummer zelf, niet om de zanger. Ik vind het gewoon een simpel niemandalletje. edit: ik weet alweer wat het is, akkordenschema lijkt enorm op easy lover van phil collins. Sorry! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 19-06-2010 23:42] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ja dat kan goed. Vind ik vaak ook wel lekkere nummers, simpele niemendalletjes (mooi woord). Het hele oeuvre van Kylie Minogue bijvoorbeeld, geweldig! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ze draagt ook niemandalletjes. Vooral de eerste cd van BRMC is erg goed. En Howl is een gospelachtige cd. |
|
On topic zoals het bedoeld is door de starter denk ik: Dissection - Soulreaper |
|
|
|
Niet echt metal, maar mijns inziens het voorbeeld van een goed "rijdend" nummer. De ritme-sectie maakt het nummer, zang en gitaar zijn haast irrelevante details. [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 20-06-2010 17:44] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |