|
Auteur: |
|
|
Een hele mond vol, die bandnaam De muziek die dit 6tal voorbrengt is dat ook. Screamo, mathcore, freejazz, zelfs een vleugje klassiek. Bij vlagen echt krankzinnig chaotisch. Liefhebbers van extreme mathcore kunnen deze band denk ik wel waarderen. Check die shizzle: http://www.itsnumber12time.com/ |
|
Dude, msn? |
|
Das offtopic |
|
Heb de cd ook, luister er alleen niet zo vaak naar.. |
|
Ja, behoorlijk leip hahaha. En toevallig vind ik dat leuk |
|
Best aardige band maar absoluut geen highlight in het genre |
|
Welk genre bedoel je daarmee? |
|
Waarschijnlijk het Mathcore genre. Wel aardige band, dat laatste album nog wel een aantal keer gedraaid, maar toch iets te fragmentarisch en te weinig echt songs. Het hilarische "Rememberance Dialogue" is toch zeker mijn hoogtepunt van het album. Nee, doe mij dan maar The Locust, nog iets geflipter |
|
hmm, de hierboven gegeven beschrijving stemt wel hoopvol. even luisteren. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
signature |
|
Klinkt interessant. Straks even dat mp3tje luisteren. zo kan ie wel weer |
|
hey, een maat van me kwam laatst al met dit bandje! Maar eens wat meer van checken! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
vette shit, hier en daar nog wel wat melodie... netjes |
|
Dat mp3tje klinkt vet! Mr Bungle meets Dillinger meets Gitaarsolo. De mix van de clean vocals vind ik echter mega irritant. De mp3's op de site van ze doen het bij mij niet? Edit: via http://www.itsnumber12time.com/downloads/ wel.. Ik ga luisteren [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 13-07-2006 22:54] zo kan ie wel weer |
|
Gave poep! zo kan ie wel weer |
|
hoe leg je die naam uit? signature |
|
Lijkt me duidelijk, toch? zo kan ie wel weer |
|
Het had toch iets te maken met "the number wants to look like you"? |
|
quote: als in de 1 is zaadcel en de 2 een zygote... signature |
|
Ik word hier ontzettend zenuwachtig van. Niets voor mij, hehe. |
|
Alleraardigst maar nog geen schim van 'Genghis Tron' of 'An Albatross' |
|
zeker een lekkere band. doet me aan de Daughters denken, maar dan geörienteerd. vers hoor. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
harde band! |
Index / Heavy Metal |