|
Auteur: |
|
|
Nog niet zo te zien. |
|
mischien is het wel beter dat sommige mensen hun foto NIET tonen zoals ik... [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 10-01-2002 13:39] MassMörd |
|
quote: ... en een link naar een trade/wantlist? |
|
Maar als nu al de helft van de bezoekers hun profiel maar voor een kwart invult ... Ook misschien een manier om van die pestkoppen weg te houden, maak driekwart van de in te vullen dingen verplicht. (emailadres en geslacht ofzo) |
|
quote: lijkt mij een goed/leuk idee |
|
hmz, de dingen die mij interesseren in iemands profiel zijn meestal homepage en email adres... wat iemands interesses leeftijd e.d. zijn merk ik wel. Maar voor homepage en email adres hoef je niet eens in het profiel te kijken, dat vind ik makkelijk. Als je nou ook ff op iemands trade/wantlist kunt klikken.... |
|
quote: dan vullen ze toch wat anders in?? Je moeder. |
|
quote: Ik zie niet helemaal de relatie tussen pestkoppen en mensen die hun profiel maar gering invullen.... Er staat (nog) nergens immers dat het verplicht is of iets dergelijks.. Verder kan ik me voorstellen dat niet iedereen even graag al zijn persoonlijke gegevens daar wilt showen. Verplichting vind ik dan ook bagger.. Het werkt ook niet trouwens, want wanneer je mensen gaat verplichten om dingen in te vullen en ze weigeren dit dan vullen ze toch gewoon onzin in. Maar om niet verder af te dwalen van het onderwerp, foto + woonplaats lijkt me een goede toevoeging voor het profiel, link naar want+trade list ook wel.. |
|
[door ff in m'n eigen profiel te kijken ontdek ik net dat ik mijn 666'e post ongemerkt heb voorbij laten gaan] |
|
quote: je hebt altijd mensen die bijna nix invullen. Ik kijk wel regelmatig in profielen. Leuk als je een post leest. Ik vind het ook jammer als mensen dingen als geb. datum of geslacht (ik mis nog steeds de "nog niet" optie ) niet invullen. Dus bij deze een oproep. Kijk nog eens in je profiel en vul alles in [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 07-01-2002 12:08] |
|
quote: HET profiel [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 07-01-2002 12:12] |
|
Paul!!! Heb je dit topic al gezien |
|
He he .. zeker overheen gekeken de laatste dagen. Het plaatje stond wel in de planning maar was het ff vergeten. Ik zal van het weekend eens kijken of ik er aan toe kom. |
|
quote: Daar kom je er niet mee, maar ik weet nu in ieder geval hoe ik JOU weg kan houden |
|
Te veel velden verplicht maken, maakt de registratie drempel te hoog. Op zich zijn al deze velden niet perse nodig voor een goede discussie. |
Index / Administration |