IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Zaterdag 14 april
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2001 17:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zaterdag 14 april ga ik samen met een maat van me van 2 tot 4 draaien in ATAK. Omdat we beide graag gothic/metal luisteren willen we dat ook graag draaien. Probleem is echter dat het gros van de bezoekers dat niet zo waardeert. Dus hoe meer liefhebbers van goeie muziek, hoe meer we er van kunnen draaien !
Woon je dus in de buurt van Enschede, kom zaterdagnacht naar ATAK !!!


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 09-04-2001 19:57 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

En jij betaald dan het eerste biertje??

mij zul je denk ik wel zien dan... Moet waarschijnlijk toch van 't weekend naar m'n ouwe lui (in Hengelo)


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2001 20:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is goed
Kost me toch geen ruk


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 09-04-2001 20:42 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Waarom:
a) is Enschede zo ver weg
b) mag het alleen van 2 tot 4 uur?


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2001 21:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

a) tja .. I know ... maar ja ...
b) jep, voor ons draaien andere vrijwilligers, zij hebben echter maar 1 uurtje .. en de muziek die hun draaien varieert tuurlijk per dj. Het is in feite een normale avond, alleen sinds kort staan 1 of 2 vrijwilligers als hoofd dj van 2 tot 4 uur (de drukste uren). En aangezien ik al tijden bezig ben meer gothicmetal in ATAK te krijgen is dit natuurlijk een uitgelezen kans.


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 09-04-2001 21:59 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

Helaas heb ik zaterdagavond andere verplichtingen. Mijn broertje woont in Enschede dus ik kom er wel eens...


No regrets and no remorse...


Scimitar
Woohaa!
Usericon van Scimitar
Posted 09-04-2001 22:54 by Scimitar Wijzig reactieProfiel van ScimitarQuote dit berichthttp://www.clanz.nl

hmmmzz, tis wel jammer dat et zo ver weg is, anders leek et me zeker wel leuk om te komen, je moet wat op je zaterdagavond


Trust me, I know what I'm doing


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2001 23:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmmm staat er in Utrecht nog een vuurwerkfabriek ofzo ?
steken we die aan en gooien we enschede daar neer ...


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 09-04-2001 23:53 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ik zal kijken of ik kom, misschien dat ik zaterdag mn broer wel achterna ga en mn ouders weer eens bezoek....


Scimitar
Woohaa!
Usericon van Scimitar
Posted 10-04-2001 1:04 by Scimitar Wijzig reactieProfiel van ScimitarQuote dit berichthttp://www.clanz.nl

quote:
Op 9 april 2001 23:05 schreef Jenje het volgende:
Hmmm staat er in Utrecht nog een vuurwerkfabriek ofzo ?
steken we die aan en gooien we enschede daar neer ...


EY!!! we laten Utreg wel ff heel he


Trust me, I know what I'm doing


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 10-04-2001 8:23 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2001 1:04 schreef Scimitar het volgende:
EY!!! we laten Utreg wel ff heel he
Graag wel ja! maar het kan wel op Leidsche Rijn of zo


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


HagratH
Usericon van HagratH
Posted 11-04-2001 13:08 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

quote:
Op 9 april 2001 19:57 schreef Lord Morgoth het volgende:
En jij betaald dan het eerste biertje??

mij zul je denk ik wel zien dan... Moet waarschijnlijk toch van 't weekend naar m'n ouwe lui (in Hengelo)


Hey... ff wat afspreken dan?


Please give blood. Vampires are an endangered species!


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 11-04-2001 14:58 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

weet nog niet zeker hoor, maar anders spreken we wel wat af (Bint en ik)


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 13-04-2001 23:36 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

sorry, guys, gaat niet lukken dit weekend

Jenje: worden dit soort dingen vaker gedaan in ATAK?


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


HagratH
Usericon van HagratH
Posted 13-04-2001 23:37 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

Niemand van hier die er dus naartoe gaat? Nouja, ik ben er wel dus


Please give blood. Vampires are an endangered species!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-04-2001 13:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het hele dj -gebeuren in ATAK bestaat al tijden zo, het wordt vanaf deze weken wat serieuzer aangepakt


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 14-04-2001 20:46 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

hmm, vind een goeie gothic/doom cd op zijn tijd goed aan te horen, maar om uit te gaan om dat soort metal te horen....nee...
Heb ik toch liever het Dynamo-cafe in Eindhoven!

Now playing: Christ Agony - Elyisium



HagratH
Usericon van HagratH
Posted 15-04-2001 4:10 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

Goed... dat avondje ATAK zoog dus zwaar!!!! Kep niets gehoord wat ook maar iets op metal leek!!
Wat ik wel gehoord heb was dance

Serial Thrilla van The Prodidy was wel strak
Achja en ik zag weer eens wat bekenden. Maar verder was het gewoon KUT... ben lekker naar rox gegaan... en daar kom ik net van terug...


Please give blood. Vampires are an endangered species!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2001 16:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm jammer ..
Helaas is ATAK geen metaltent.
Het laatste half uur hebben we wel aardig veel metal gedraaid, voornamelijk gothic metal en nog Burn in Hell van Dimmu (waar toch verdomd veel mensen op danste !).
Over het algemeen kregen we best goeie reacties van mensen. We kijken er iig positief op terug.
Hopelijk kunnen we een keer tijdens een metalavond of iets dergelijks draaien en dan wat hardere metal erin gooien.


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen