|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ben benieuwd |
|
quote: whaha, je weet dat er tenminste 2 mensen in dit topic posten die je er zo weer af kunnen halen |
|
quote: Maar dat kan jij toch ook helemaal niet krijgen, Ghoul, of heb je je om laten bouwen? |
|
quote:Jajajaja... Ik weet dat het niet geloofwaardig meer is, maar dit keer is anders... Dit keer heb ik echt geld... Veel geld... Hoei! Dinsdag al! Heb er zin in! FREEZE |
|
quote: ja ok, maar is dat aan jullie dan? naja... payen ook best, valt mee toch? Ik heb tenminste een slaapplek en een gratis rit heen, al chill zat Even lekker cliche matige kenker mosh checken!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: zekert, power of the printert! @snaack.. hm harde tepels dan? PLasser klinkt gewoon beter! |
|
Waarom word ik er nou weer bij gehaald Ghoul? PLasser... Woei! Morgen al! Heb er geen zin in of zo hoor, lijkt maar zo *happy happy joy joy* FREEZE |
|
Morgen? ik dacht donderdag DOH!!! [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 03-04-2006 12:01] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Tot morgen |
|
FRNK is er ook bij?! Vet! @JB: morgen is het toch echt 4-4 hoor , dus morgen is het zover! FREEZE |
|
Ghehehehe Tot morgen dan maar Ik had al helemaal voor ogen om donderdag avond nog lekker naar Arnhem tegaan en dan vrijdags lekker uit tebrakken in het vliegtuig maar dit is ook wel best. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik kom denk ik ook wel even kijken. |
|
aanwezig Ben benieuwd naar The Agony Scene..... ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
Ga zo richting Marts place, zie jullie vanabond wel "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Vanabond?! Is dat een nieuwe band ofzo? Maar goed, yeah! Strakjes al!!! Lekker om 18:15 met de bus mee om om 19:00 voor de GVH te staan Heb er zin in zeg... FREEZE |
|
Nou, dat was wel weer vet ja. Maintain : goede band maar 't was erg standaard en dat maakte het saai. Neaera : donders vet, strak en bruut. Veel variatie. Heerlijk The Agony Scene : dat was echt gaaf!! Megastrak, bruut, beetje in de richting van Strapping Young Lad/Fear Factory hier en daar. Caliban : tsja. Wel erg goed in wat ze deden maar o zo boring. Van die meezing en huppelherrie voor de kids van nu. Verder erg gezellig. Leuk lijstje ZM-ers aanwezig ook [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-04-2006 8:07] |
|
Zo, dat was een vettttte avond!! De muziek van Maintain zat goed in elkaar, maar ik vond ze niets uitstralen. Neaera was godekristus strak en vet, voor mij de band van de avond! Die drummer, terrrring! The Agony Scene was loooomp en strak, maar iets te "standaard" ofzo voor me. Kanx0rharde moshpit tijdens deze band trouwens, hehe. Caliban heerschte de pannen van het dak Vond trouwens wel dat de bands niet super los gingen op het podium, misschien ben ik gewoon een zeikerd. Had bij wijze van Dillinger achtige taferelen verwacht. Doch, een zeer geslaagde avond! |
|
quote: Ik heb geen stem meer over van het meezingen! Don't blush when I rip you open |
|
quote: Hunter? |
|
quote: 'this is the night.....!!! ' Don't blush when I rip you open |
|
|
|
quote:(no offence verder hoor ) |
|
quote: Don't blush when I rip you open |
|
Net even lekker uitgeslapen en de maintain lui zijn net weg, al met al toch wel een laipe avondje ja We kwamen bij Maintains laatste nummer binnen dus ik weet niet of ze in de tussentijd nou veel beter zijn geworden maar wel laip ritje terug gehad naar zwolle met hen ze hebben dus toch humor Neaera was strak idd, stond als een huis.. muziek wist me niet heel erg te boeien, en die uberstrakke drummer viel me op het eerste gezicht niet erg op eigenlijk snaack. Agony Scene was kankerhard en dankzij Geniale geluidsman Nico gezegende met het hardste en meest pompende geluid van de avond. En tja... Caliban..... ik vond het echt een popbandje. Geluidsman mag wel wat meer naar nico gaan luisteren want dat vond ik bij de agony scene echt beter. Het was wel helder maar niet vet en ik kon vooraan nog gewoon lullen ghehehe "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |