|
Auteur: |
|
|
|
|
Zo ... Lelijke flyer ... |
|
Ik ben tenminste een natuurlijke schoonheid, al die knappe kerels van de reclame zijn eigenlijk veel lelijker. |
|
Enzo ook dit flyertje |
|
quote: scherp, zo voor een uur of 12. doe ik je niet na Suck my piss |
|
Tja, natuurtalentje he |
|
Ogame georiënteerde death metal! |
|
quote: jij maakt ook flyers? @scheap, met rij je mee? Suck my piss |
|
quote:Nee ik sta vaak vroeg op |
|
De dikke draak, hmmm, nooit van gehoord. Is dat een café met een nieuwe naam? |
|
quote: Het is een relatief nieuwe rock-kroeg in het Wageningse. Het ligt aan de Hoogstraat vlakbij de Markt. CD WARCHITECT "A Sea of Red" out now!, te bestellen via http://www.slagwerkwereld.com/shop/index3_nl.php |
|
quote: dus als het dit keer niet te koud is... Misschien dan eens kijken? |
|
Op een zaterdag, tis gratis. Niet koud, eens even kijken wat er nog te zeiken valt... Kut, moet ik met de bus. Ik kijk wel even. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 02-04-2006 23:03] |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 02-04-2006 23:05] |
|
Of zeg ik nu teveel? edit: Ah, gelukkig niet. "Metalband Warchitect zoekt een getalenteerde death/thrash zanger met een ruim bereik. Wat wij vragen: Een zanger met uitstraling en muzikaliteit . Een indicatie van de stijl die we zoeken: The Haunted, Invocator, Unearth, Death, Soilwork. Het schrijven van teksten is niet een vereiste, maar uiteraard wel mogelijk. Wat wij bieden: Een strakke metalband met veel muzikaal vermogen. Een opname en daaropvolgende optredens in het vooruitzicht." [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 02-04-2006 23:07] |
|
Je weet maar nooit :p ... ik doe met je mee... |
|
quote: Nee, het viel mee, al weet ik in mijn achterhoofd wel wie de nieuwe zanger is, dat vertelde Nolo me nl. afgelopen week, maar ik ben het vergeten. |
|
quote: Misschien een tip voor de volgende keer, kijk even op welke data concurrerende festivals zijn. Nu bijt Wageningen niet heel erg met Arnhem, maar omdat je een Arnhemse band geplaatst heb zul je wel wat vaste aanhang missen vrees ik. |
|
Ik kan helaas niet komen. Ik moet namelijk zelf spelen.... Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe zanger van Wakkietekt. Hij schijnt behoorlijk goed te zijn. lampje |
|
quote: Ik denk het niet oja trouwens wie is de arnhemse band? ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Soulreaver, althans deels Arnhem, maar Petra verdiend toch wel de credits als coole gitaarheldin;-). Achja als ik de 22ste niet bij Macabre was, was ik wel even in Wageningen komen kijken denk ik. |
|
quote: Wim, maak je geen zorgen: We hebben een nieuwe zanger dus reden te meer om de barre tocht naar Wageningen te maken. Hopelijk tot zaterdag a.s. CD WARCHITECT "A Sea of Red" out now!, te bestellen via http://www.slagwerkwereld.com/shop/index3_nl.php |
|
Hoei, dit weekend! |
|
Ja, ik kan dus niet, verjaardag van mijn schoonvader. Helaasch. Maar succes! |
|
ff hoaruh los & bengen moar, tot strax heren BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
Index / Concerten |