|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ben ook niet van plan om te gaan skaten hoor |
|
Ook niet om wat te verkopen lijkt me toch? |
|
echt BOEIEND laat die kerel zijn spullen verkopen en loop niet zo te zeiken, stelletje wijven |
|
Nieuw binnen Branstock - Branstock MCD 8E Ancestors Blood - Wisdom Opens The Gates For The King MC 4e |
|
quote: idd, want wij spelen daar en wij zijn een erg true-e thrash metal band (www.myownmess.com) kijk zelf maar ff voor een exacte true-heidsbeoordeling |
|
|
|
Hee Lafawijn, ontzettend boeiend en leerzaam interview, kerel! Rotsvaste standpunten van de geïnterviewde, waar hij ook voor uit durft te komen en je mee aan het denken zet en bovendien opvrolijkt, dat respecteer ik ten zeerste. Maar ik zit nog wel met een paar knagende vraagjes die me maar blijven achtervolgen. quote: Kijk, Robert Slagter geeft hier zijn visie over de Noorse Black Metal scene, maar zijn uitspraak wordt vroegtijdig afgekapt, lijkt het. Wat wou hij verder nog zeggen? Hij heeft er kijk op. Ik zou het graag weten. O, en wanneer komt die toer met Ancient Forest? En komen ze dan met de trein of rijdt mams? [Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 03-05-2006 2:52] Jullie zijn allemaal negers! |
|
Ik zal het nog een keer uitleggen, wij hebben alleen de eerste release van Karehgod uitgebracht, verder hebben wij niks te maken met Karehgod of met het gedachtengoed van de heer Slagter uit Karehgod en Ancient Forest. |
|
yeah bitches, niet zo miepen mensen van ZM! |
|
Inderdaad, zit toch niet zo te zeiken op kleine "labeltjes". Zelf ben ik ook klein begonnen maar momenteel doe ik wel mooi distributiewerk voor bands als Metallica en Slayer. In het verleden heb ik dit ook al gedaan voor Manowar, Cradle of Filth en Slipknot. Momenteel heb ik in de aanbieding: - Metallica - …and Justice for All (1 exemplaar, 2e hands, mint condition) - 10 euro - Metallica - Ride the Lightning (1 exemplaar, zo goed als nieuw) - 12 euro - Slayer - Reign in Blood (2 exemplaren, lichte gebruiksschade) - 8 euro En verder nog wat "echte" undergroundshit: - Blazing Through the Gates of Eternal Flames and Misery - All Christians Should Die (250 exemplaren, nieuw - DE nieuwe blackmetal sensatie uit Vierlingsbeek) - 5 euro - Unknown - Demo 2003 (10 exemplaren; de band heet niet "Unknown" maar ik kan uit het logo niet echt opmaken hoe ze nou wel heten. In ieder geval is het echt brute death-trash uit de 'Veerse meer'-bay area.) - 5 euro DISCLAIMER: mocht een van bovenstaande bands besluiten het knulligste interview van het jaar in het knulligste hobby-weblogje ter wereld te geven, dan wil ik hierbij vast aangeven dat ik het niet zondermeer eens ben met hun standpunten. Stainthorpe Records doet slechts de distributie voor bovenstaande bands en heeft niets te maken met het gedachtengoed en/of de al dan niet aanwezige professionaliteit van de bands. |
|
Vent, je weet toch dat als je je met blek inlaat je nooit meer iets mag dan wat ook maar enigszins ruikt naar 1 eurocent ... |
|
Vrienden van me verwijten me inderdaad dat ik commercieel ben gegaan. Ik doe dit echter puur en alleen om de kosten te kunnen dekken die ik maak met het stimuleren van de underground. Verder heb je helemaal gelijk: dood aan de commercie! |
|
Bullshit, als iemand je er grofgeld voor biedt ben je een idioot als je nee zegt [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 03-05-2006 11:44] |
|
al het geld wat wij met Lafawijn Records verdienen wordt geinvesteerd in nieuwe releases. Geen enkele cent gaat naar onszelf. Het is voor ons een hobbie en we willen er niet aan verdienen. |
|
dat is dan ook praktisch onmogelijk Je moeder. |
|
Ja, moet je maar geen black metal verkopen toch. |
|
En, veel verpatst bij dat skatefest? |
|
meer dan we hadden verwacht, het skatefest werd afgesloten met een grindcore avond en daar werd nog wel redelijk wat verkocht |
|
Nha mooi, zo hoort het ook. Hoop voor je dat het succes permanent is en dat Lafawijn ook een economisch succes word, van die undergroundsentimenten zijn voor losers. |
|
quote: Hehe ok. M'n vraag was niet eens sarcastisch bedoeld, vroeg me gewoon af of er veel veertienjarigen zijn die hun zuurverdiende krantenwijkcentjes aan een NSBM CDtje uitgeven. |
|
quote: Dit klonk daareentegen serieus grappig |
|
quote:Meer dan je denkt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Vast wel ja, ik citeer nog een oudere post van mij: quote: |
|
Dat zegt Murpheys Law helemaal niet. Nog wat NSBM kopen? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |