|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hopelijk zijn er nog kaartjes aan de deur voor Vader, want ik ben ook van plan om te gaan vanavond an evil incarnation of DEATH! |
|
quote:Het lijkt me serieus heel sterk dat er 1200 man op Vader af gaan komen. Moet vast wel lukken. Maar anderhalf uur Exodus! H.E.E.R.S.C.H.!! |
|
Kut, had ik nog geld gevonden om hierheen te gaan, heeft het geen nut. Ik kan er pas om 22.00 uur zijn op zn vroegst, en dan mis ik de bands die ik wou zien, namelijk God Dethroned en Exodus |
|
quote: Ja! Als je alleen naar Vader wil, no problems! Aangezien t optreden naar de grote zaal is verplaatst, zijn er nog kaarten genoeg. Combitickets zijn er echter nog geen 100 meer... Only Deaf Is Real! |
|
quote:Kan ik dan bij jou een naam doorgeven van iemand die er nog eentje komt afhalen? |
|
quote: Helaasch gaat dat niet lukken, vrees ik... Only Deaf Is Real! |
|
quote:Daar was ik al bang voor. Anyhow, ze ging al proberen om vandaag bij het postkantoor nog een kaartje te scoren. |
|
quote: |
|
aanwezig vnaaf wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Exodus heerschte weer alles eruit. Fijne avond wederom |
|
Absoluut geweldig! en exodus roste alle andere bands eruit BOUNDED BY BLOOD! |
|
Speelden ze Piranha? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Yep binnen de eerste paar nummers al. Meteen een dikke circle pit Ze opende met bounded by blood en meteen ging het dak eraf! |
|
Yep, andere nummers die voorbij kwamen waren obder andere dus opener Bonded By Blood, toen Raze en Deathamphetamine, Piranha zat erin, I Am Abomination, Blacklist, and Then There Were None, en zo 1-2-3 (het is iets voor zevenen hier) een toegiftensetje met o.a. War is My Sheppard, Fabulous Disaster en Strike of the Beast, en nog een paar nummers. Weinig Pleasures of the Flesh, maar inderdaad, Exodus was beste van de avond. Biomechanical; de eerste nummers klonk die gast alsof hij dacht bij Agent Steel te zitten, cover Painkiller was een misser, Andere bands alleen beetje opener gezien (ben even naam kwijt, nog steeds 7 uur hier) en Vader een stikje gezien... [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 10-11-2006 7:00] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Zo dat was een leuke avond! Vrij druk in de grote zaal. De 1e band kon me totaal niet boeien. Severe Torture was daarentegen erg gaaf maar het publiek kwam wel moeilijk op gang. God Dethroned kwam helaas niet echt over, en het grootste deel van het publiek bleef dan ook maar vrij rustig staan kijken. Vader was geniaal! De nieuwe plaat heerst echt. Alleen wordt die vloer wel erg glad als er bier overheen valt. |
|
ST heb ik helaas maar 2 nummers van kunnen zien omdat ik in de kleine zaal weer moest draaien na Biomechanical. Toch vet dat dan weer net 2 nummers van de eerste plaat waren |
|
quote: Vond 't ook een superavond. maar vrij druk in de grote zaal?......nah. Zelfs ik, 1.60 mtr laag, kon alles goed zien: genoeg ruimte. Maar ja, ik = scheiterd en stond vrij achteraan om wat rossende, hossende mannnen te ontwijken Vader had het tempo goed hoog liggen. |
|
quote: Er was inderdaad nog genoeg vrije ruimte maar voor zo'n best grote zaal had ik het toch minder vol verwacht gezien de show tot de dag ervoor in de kleine zaal zou zijn . Maar een super avond zeker! |
|
vet strakke shit! |
|
Vader, Severe Torture en Exodus waren erg vet! |
|
Gave zaal Effenaar, en erg goed optreden van Severe Torture, Exodus en Vader! Eindelijk ook een keer een drummer gaaf op de foto gekregen, van Exodus: Meer foto's volgen... |
|
Dit was een gave avond. Severe Torture heerste voor mij echt de pannen van het dak. Superstrak en erg goed geluid. God Dethroned speelde goed, maar de muziek spreekt me niet zo aan. Vader was ook goed, alhoevel ik daar even in moest komen. (spa rood) |
|
Heee renyek! heb je die foto's nog toevallig? |
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |