|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 1 April Is er weer een blackmetalnight in Het Podium te Hoogeveen. De volgende 3 bands die deze avond vullen zijn: Carach Angren Winter of Sin Walpurgisnacht zaal open: 20:00 uur aanvang: 20:30 uur entree: € 6,- Meer info is te vinden op www.hoseasix.com tevens is daar de poster ook te vinden. kijk voor reserveren op de site van www.hetpodium.nl KEEP THE METAL ALIVE |
|
KEEP THE METAL ALIVE |
|
|
|
quote: Ikke.. blekkie.. haha! Ja wellicht een idee om hierheen te gaan als ik niks te doen heb. |
|
Ik ga HIER naartoe... En Panda neem ik NIET mee |
|
quote: Ah kijk the Witch, daar is het echte Blekkie al Toch jammer van panda, maarja.. |
|
quote: He Regeer ga je dan niet naar de halve finale van de metal battle in Grunn met Severe Torture!? see you at occultfest! |
|
quote: Nee dank! Ik ga voor de goeie muziek dit keer, al is die finale in Grun'n. Ik support Grun'n wel, maar dan in Hoogeveen dus |
|
*schopt hem weer omhoog* KEEP THE METAL ALIVE |
|
Geen fan van Severe Torture regeer? |
|
quote: Neehee Regeer is eigenlijk een blackie, wist je dat niet!? see you at occultfest! |
|
Ach volgens mij vind regeer alles leuk Behalve hardcore |
|
quote: En terecht, godverdomme |
|
Ik vind heel veel metal gaaf, ja. Alleen geef ik de voorkeur aan Blackmetal! |
|
Toch jammer dat dit net samenvalt met de halve finale van de Metal Battle in Groningen. Ik was hier graag heen gegaan, maar ik denk dat ik toch maar naar Groningen ga. |
|
Hmmzz laat ik eens afwezig gaan zijn, geen metalen weekend |
|
Dat is een ramp met deze gewelidge line-up. 3 zaadbands, jippie. |
|
quote: Ja thuis zitten en pauperbier drinken is een groter succes.. |
|
quote: Walpurgisnacht is gaaf! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
yeah gelukkig gemist hehe Je moeder. |
Index / Concerten |