|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben het met je eens dat je de keus zou moeten hebben. Nu heb ik bijvoorbeeld de laatste In Flames in de winkel gekocht voor een kleine 21 euro, terwijl ik niet eens behoefte had aan de DVD. Op zich een goeie ontwikkeling natuurlijk, maar zoals gezegd dient de koper de keus te hebben tussen wel of geen extraatjes. Zelfde geldt trouwens voor die grote dozen van bijvoorbeeld de laatste Darkthrone en Katatonia inclusief opgevouwen poster en ansichtkaarten. Hoeft van mij niet als de prijs daardoor wat gedrukt kan worden. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
digipack van Devin Townsend-Synchestra. Erg tof DVDtje waarop ze oudere nummers live spelen in de studio (oa van Terria), stukje tourgeouwehoer, rondleiding door studio door een knetterstonede Devy en zo'n fotoafdeling. Maar dat vind ik altijd zo'n onzin. Verder erg tof |
|
Ik heb geen enkele bonus-dvd, dat wil ik graag zo houden. |
|
quote:Mooi streven Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Cannibal Corpse, vorige album, Deicide en Akercocke, die van Akercocke is wel grappig de rest is niet boeiend ... |
|
quote: Jep. Ik hoef gewoon geen dvd's. Ik kijk nooit dvd's. Ik hou van bijna geen enkele film en heb al helemaal niet het geduld naar interviews, optredens en tourverslagen te kijken. Ik wil gewoon muziek, de rest boeit me geen flikker. Buiten dat pompt zo'n extra dvd'tje de prijs alleen maar meer omhoog. Bewerk: ik heb overigens wel wat videomateriaal liggen op cd-formaat. Onder andere bij Aborym - With no Human Intervention en Darkthrone - eh, nou ja, een Darkthrone cd in ieder geval. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 28-03-2006 15:42] |
|
De spreekwoordelijke aap uit de mouw Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik hewb de DIGI +DVD van In Flames gewoon voor 15,99 gekocht, in Arnhem? maar WTF? Boxed editie van de laatste Katatonia? Nooit meer mn moeder op pad sturen om een cd op te halen |
|
Je moeder |
|
quote:Zie mijn openingspost. Dat is dus duidelijk niet het geval. Tot ongeveer een jaar geleden betaalde je dezelfde prijs voor enkel het album zonder bonusmateriaal. |
|
Mastodon - Remission (Re-release) Vette bonusDVD in een mooie verpakking met een live optreden. Goed beeld, kutgeluid maar voor de prijs van een normale cd Mastodon - Leviathan DVD die ik nooit bekijk/afspeel. Audio DVD in dolby surround dat ik niet heb God Dethroned - The Lair of the white worm Studio Report van 45 minuten. leuk voor de fans, voor de rest weinig boeiend Kino - Picture Leuke bonus DVD met hun eerste live optreden (slechts 4 nummers waarvan één epic). Mooi beeld&Geluid, een fijn extraatje Aina - Days of Rising Doom Studioreport, making off, videoclip en nog meer. Alleen kijk ik m nooit. In Flames - Come Clarity "Studio optreden", wel leuk als het nu ook echt live was geweest. Nu zijn het live beelden met de cd muziek erbij. nep The Devin Townsend Band - Synchestra Ook een studiooptreden, nu met live geluid. Mooi gefilmt (voor bonusmateriaal), goed geluid en een leuke docu Cannibal Corpse - The Wretched Spawn Zet ik alleen op voor de bizar technische bass en gitaarrifjes die ze op video hebben staan Rhapsody - Secret of Enchanted Lands pt II Nooit gekeken Dream Evil - The Book of Heavy Metal Leuke, docu van de studio opnamen en het tourverslag The Dillinger Escape Plan - Miss Machine veel camcorder publiekopnamen van buttkwaliteit maar het geeft wel een prima beeld van de live kwaliteiten + docu. Leuk Deicide - Scars of the Crusifix Tsja Deicide op video (docu/studio report) |
|
quote: Moest dit weekend zowel zaterdag als zondag (koopzondag) werken van half acht tot 6. Dus tsja... of nog even wachten óf die plaat door mn moeder op laten pikken terwijl ze toch naar Tilburg ging |
|
En niemand lacht mn moeder uit |
|
quote: Als dat zo is, is dat voor de mensen die ervan houden een leuke bijkomstigheid ja. |
|
Op die Gorefest bonus-DVD na heb ik er tot nu toe nog geen aangetroffen die de moeite waard waren, met als trieste dieptepunten toch wel de -audio- DVDs van Arch Enemy en Mastodon (gvd, ik koop toch al de CD voor de audio, flikker een eind op In elk geval had Mastodon nog de moeite genomen er een suffe background bij te zetten, dat kon er bij de Arch Enemy lieden al niet eens vanaf blijkbaar) en die combi-CD/DVD Hypnotize van SOAD. Die CD draait dus al niet in mijn Discman omdat het gebruikte format niet ondersteund wordt, en de DVD is een belabberd trieste pseudo-artsy mix van flarden van nummers en een belabberd inhoudsloos interview, of wat daarvoor door moet gaan. Gelukkig zitten er geloof ik nog 3 videoclips op om in elk geval de zure gal mee weg te spoelen. Maar in elk geval: tot dusverre mogen ze die bonus-DVDs in hun reet steken wat mij betreft. Breng liever inderdaad de prijs maar omlaag. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
De bonus-DVDs van Primordial zijn vrij kut... Overbodige docu op gathering wilderness en slecht live-optreden bij dark romanticism re-release... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Je moeder is lekker TS, prrrrrrrrr. She looks like a tree! Inter faeces et urinam nascimur |
|
Alhoewel ik het een goed iets vind om iets extra's bij een cd te doen, moet ik toch zeggen dat ik vrijwel nooit een DVD kijk die bij de CD zit. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Heb ik ook, het is vaak overbodige en oninteressante zooi. Dan heb ik liever de CD goedkoper, die DVD betaal je echt wel, al is het maar 3 of 4 pleuro. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Callenish Circle [Pitch.Black.Effects] CD/DVD DVD: - professioneel opgenomen live-show (40 min) in 013 - 2 festival reports (Spanje & Tjechie) - studio report - photo-gallery - digipack uitvoering Zou in de de winkel slechts 1 euro meer moeten kosten dan de normale CD. |
|
De reden waarom er voortaan zoveel bonus-cd's/dvd's bijzitten heeft meerdere oorzaken: - allereerst omdat het tegenwoordig relatief goedkoop en simpel is om zoiets erbij te produceren. - daarbij vinden een hoop fans het ook gewoon leuk om studioverslagen, backstagebeelden etc. van hun favoriete band te zien. - Maar het is vooral om mensen over de drempel te trekken het album toch te kopen in plaats van gratis te downloaden. Doe je er wat extraatjes bij voor hetzelfde geld (digipack-verpakking, postertje, bonus-schijfjes) maak je een grotere kans op een goede verkoop. Vind het altijd wel leuk als er wat extra's bijzit voor dezelfde prijs (niet voor meer geld, in dat geval wil ik een keuze). Moet alleen wel zeggen dat ik die bonusdingen bijzonder weinig draai uiteindelijk. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik vind het super, die DVD's! Moet nageven dat de 1 leuker is als de ander, maar bijvoorbeeld de DVD's bij Roadrunner United, Evanescence - Anywhere but Home, Ayreon - The Human Equation, en nog vast wel meer die ik nu vergeet zijn zeer zeker de moeite waard!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik heb nu voor de vierde keer het album Altars of madness van Morbid Angel aangeschaft omdat er dit keer een live registratie DVD bij zit van hun optreden tijdens de Grindcrusher tour; deze DVD rechtvaardigt hier dus zelfs een album opnieuw te kopen!!! Wat mij betreft dus meer waar voor hetzelfde geld!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat vind ik echt klote, als een band waar je fan van bent 4 versies uitbrengt, met steeds iets anders. |
|
Die vier versies gaan wel over een tijdsbestek van 17 jaar dus da's nog te doen. Heb trouwens zelf al 2 versies op vinyl en 1 versie op CD en ga de nieuwe versie met DVD ook aanschaffen...da's gewoon een must voor de fans. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 28-03-2006 19:32] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |