|
Auteur: |
|
|
quote: heeennnnnnnnnnnnnnn!! |
|
Eens in de planning proberen te krijgen... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Dat gaat heersen, dus daar ben ik bij !! |
|
Ik ook!! |
|
Mooie goedmaker voor het afzeggen van DTB als voorprogramma van Fear Factory, al iets bekend over eventuele voorprogramma's van SYL ? |
|
AAAAAAAAHHHH!!!! vet! |
|
ARG KWIJL... MOET... HEEN If you don't use mammal sauce, you might as well be gay :"( |
|
hahaha vet!! Die gasten spacen em echt!! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Waar is die kalender gvd? |
|
Als de sportvelgen voor m'n Golf VR6 niet te duur zijn ga ik misschien nog. |
|
AAN-FUCKING-WEZIG!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Kut. Doordeweekse avond + drie dagen voor m'n overgangstentamen op het cons. Maar toch... |
|
Kaartje is binnen! |
|
12 juni, Melkweg (Amsterdam). Ja, het is op een maandag en het is twee dagen na Arrow Classic Rock en ik heb de dag erna gewoon een vroege dienst... ... ... Boeien! Het kaartje hangt al op mijn concertenprikbord te wachten. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Maroon staat in het voorprogramma. Tsja... |
|
Ik vind Maroon echt bruut, maarja 't is metalcore je moet ervan houden... |
|
BLIJ Voorlopig geen Devin townsend Band tour, maar SYL is ook méér dan welkom! Volgende week even kaartjes scoren. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
Index / Concerten |