|
Auteur: |
|
|
Binnenkort weet je het. Want ze lezen het ook Suck my piss |
|
Enschede? |
|
Fun in Enschede! Fun in Enschede.. Hoe vaker je 't zegt, hoe briljanter de combinatie wordt! Persoonlijk vind ik 'm het beste met vraagteken. [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 31-03-2006 23:28] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Oke, er zal dus wel geen zak te doen zijn of ik ben te laat. Tsjah... Geen fun in Enschede dus. Bla |
|
quote: Dat klopt maar je hebt het dan ook over het doucheputje van Nederland. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ik geloof dat er een leuk feest was bij de lokale opslagfabriek voor vuurwerk was daar |
|
quote: Jewel, er is wel wat. Of er was wel wat. Niet enorm metol, meer van je hebt lang haar en je moet toch wat hier weet naam niet meer. [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 31-03-2006 23:35] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Ik zou hier wel een tv-serie over willen maken. 'Fun in Enschede?' Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Je zou naar de Rocks kunne gaan, hardrock/metal café vlakbij de oude markt. wuust robuust |
|
Oke, laat maar, ik ga wel gewoon vroeg naar bed... pffff ben blij dat ik morgen weer in Groningen ben, lekker naar de Metal Battle in Simplon en daarna de Ster. Fukkin Enschede... -edit- Thanx Morbidaeth! [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 01-04-2006 0:03] Bla |
|
quote: Cafe De bruine ster! Die heersch-tent! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Er is toch wel een zaal in enschede? Toch? |
|
Atak en de Rocks heb je ja. wuust robuust |
|
Oja, atak. |
|
quote: Dat schijnt een knalfeest te zijn (geweest) |
|
On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Index / Algemeen |