IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Mixomatosis
GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 02-04-2006 12:28 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Mixomatosis is een onbekende Goregrindband uit Spanje, hun muziek ligt een beetje in het straatje van Exhumed.
Ze hebben intussen al weer een aantal albums uitgebracht die volstaan met de vetste goregrind.
Mp3 tjes kun je vinden op de officiele site:
www.mixomatosis.net.

Why doesn't my music get me all the chicks?

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 02-04-2006 18:03 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2006 12:28 schreef GrindMaster het volgende:
Mixomatosis is een onbekende Goregrindband uit Spanje, hun muziek ligt een beetje in het straatje van Exhumed.
Ze hebben intussen al weer een aantal albums uitgebracht die volstaan met de vetste goregrind.
Mp3 tjes kun je vinden op de officiele site:
www.mixomatosis.net.

Helaas zijn alle nummers heel erg low-fi, alleen het nummer Hora de Comer is goed te horen.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 02-04-2006 21:56 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Ik ben geen echte (gore)grindliefhebber, dus misschien is het wel weer wat flauw om hier te posten, maar ik geef de voorkeur aan de wat bekendere bandjes in de scene (zoals, jawel, Exhumed). Neemt niet weg dat het best lekker smerig klinkt.

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 03-04-2006 16:48 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Goed dat je effe hebt geluisterd, deze heren grinden m'n kop der zowat af

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 03-04-2006 21:10 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Djiezus, is hier niemand die Mixomatosis kent.

Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 03-04-2006 21:38 by Nameless shadow Wijzig reactieProfiel van Nameless shadowQuote dit berichthttp://jeroendekker.com

Je begon dit topic zelf door ze een "onbekende band" te noemen schat
Het zou niet als verrassing moeten komen. Ik ken ze niet

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 04-04-2006 18:47 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

als een band onbekend is moeten er, lijkt mij toch op zijn minst wel een paar mensen zijn die deze ongelooflijk goede grind band kennen.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-04-2006 18:51 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ha, ik ken deze band natuurlijk wel, had het topik over t hoofd gezien, mwah, persoonlijk vind ik het niet zo'n geweldig bandje, geef mij maar rauwe gore zoals het Nederlandse Tumour of Anatomically Incorrect Crackwhore.

Fuck the world and fuck you

Defleshed by flieS
Usericon van Defleshed by flieS
Posted 05-04-2006 9:13 by Defleshed by flieS Wijzig reactieProfiel van Defleshed by flieSQuote dit bericht

toevallig.. mixomatosis heeft ooit een split gedaan met Tumour

[Dit bericht is gewijzigd door Defleshed by flieS op 05-04-2006 9:13]

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 05-04-2006 9:46 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

o, mooi die ga ik zeker kopen als die nog verkrijgbaar is

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com