|
Auteur: |
|
|
Mixomatosis is een onbekende Goregrindband uit Spanje, hun muziek ligt een beetje in het straatje van Exhumed. Ze hebben intussen al weer een aantal albums uitgebracht die volstaan met de vetste goregrind. Mp3 tjes kun je vinden op de officiele site: www.mixomatosis.net. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Helaas zijn alle nummers heel erg low-fi, alleen het nummer Hora de Comer is goed te horen. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Goed dat je effe hebt geluisterd, deze heren grinden m'n kop der zowat af Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Djiezus, is hier niemand die Mixomatosis kent. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Je begon dit topic zelf door ze een "onbekende band" te noemen schat Het zou niet als verrassing moeten komen. Ik ken ze niet |
|
als een band onbekend is moeten er, lijkt mij toch op zijn minst wel een paar mensen zijn die deze ongelooflijk goede grind band kennen. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
ha, ik ken deze band natuurlijk wel, had het topik over t hoofd gezien, mwah, persoonlijk vind ik het niet zo'n geweldig bandje, geef mij maar rauwe gore zoals het Nederlandse Tumour of Anatomically Incorrect Crackwhore. Fuck the world and fuck you |
|
toevallig.. mixomatosis heeft ooit een split gedaan met Tumour [Dit bericht is gewijzigd door Defleshed by flieS op 05-04-2006 9:13] |
|
o, mooi die ga ik zeker kopen als die nog verkrijgbaar is Why doesn't my music get me all the chicks? |
Index / Heavy Metal |