|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
*kick* morgen |
|
Ik blijf in Horst slapen dus |
|
Zijn er nog kaartjes voor morgen ( zaterdag ), ik wil ook graag komen maar heb nog geen kaartje |
|
KUT helemaal niet meer aan gedacht dat Weistock vanmiddag al is! Misschien aanwezig, ff vervoer regelen |
|
quote: D'r zijn nog kaarten, heb vanochtend nog met Tammi zitten chatten via msn dus... |
|
Ik hoop dat ik optijd ben voor Vengeance vanavond. Ik moet de heledag werken. .. |
|
dag 1 was super, alle bands waren super relaxed en de opkomst was schitterend, zometeen een nood bestelling plaatsen voor de drank van dag 2. bedankt allemaal! |
|
Ik vond 't gister supergezellig, heb me goed geamuseerd, leuke bandjes, leuke mensen, goed weer en |
|
Was gister super gezellig! Ik heb helaas Vengeance gemist omdat ik in de andere tent moest tappen. .. |
|
Was weer erg leuk |
|
Ik heb me goed vermaakt Daarna nog op stap geweest en daar was ik vanochtend om 09:30 pas mee klaar hehe. Zo maar eens gaan slapen, want ik ben al bijna 36 uur wakker.. |
|
quote: hehe denk aan je leeftijd jongen!! |
|
quote:haha netjes! Was idd erg gezellig! Volgend jaar mooi weer heen |
|
quote: Maaaa jong |
|
misschien organiseer ik volgend jaar niet mee en ga ik het gebeuren eens als bezoeker meemaken... ik denk niet dat dat lukt, maar toch. hehe |
|
oja, fotos online op www.canix.nl/weistock |
|
quote: ja natuurlijk... dan hebben we maar 3 bands ipv 17... |
|
daarom |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |