|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
19 mei in discobar 65 Evidence Devious Aggro aanvang: 20:30 schade: 5 ro's bier: 1 ro www.discobar65.com DIT mag je niet missen. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Nou maar hopen dat het niet weer begint met sneeuwen Present! |
|
Whoei sneeuw in mei! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Zou mij nix verbazen... |
|
Aanwezig Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Zo! sportief hoor! MAAR in 65 kun je natuurlijk ook volleyballen (onder het motto: Alles kan) dus das een zwak excuus... Combineer je hobby's |
|
65 in Vriezenveen, de eerste disco waar ik ooit naar toe ben geweest, zo'n dikke 10 jaar geleden. Eerst een tijdje in het bovengedeelte rondgehangen, maar daar vond ik weinig aan. Toen stelde iemand voor om even in de kelder te gaan kijken. Ik kom daar binnenwandelen, zit het he-le-maal vol met ongewassen langharige metalboeren *wow* wat voelde ik me daar thuis zeg De rest van de groep helaas niet dus we waren snel weer weg. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Oh in die stinkende vochtige kelder met dat ranzige bier? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: That's the one! Met een bar in het midden als ik het me goed herinner. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Helemaal goed! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Een betere omschrijving van Sixty-Five bestaat niet. Best old skool eigenlijk dat Sixty-Five |
|
Precies, lekker rammen daar dan! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
T is nog niet uitverkocht hoor! |
|
Bier kost €1!!!!! |
|
* Schop! ff weer aandacht hierop! Nog lui heen? Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Kom ook wel even om het hoekje kijken. Hoe laat (of vroeg) begint de eerste band. Moet tot 22.00 werken |
|
Hoorde die clown in dat witte t-shirt bij een band? Wat een kutmongool zeg Een asbak in zn achterhoofd zou hem niet misstaan |
|
Gast ken ik wel.. Hij stond tijdens Devious op mn kist te kauwen...de verleiding was zeer groot om ff mijn voet iets naar voren te bewegen |
|
quote: Een heel bijzondere groupie dus |
|
quote: Ghehe, alles kan inderdaad.. Maar, het was de Justitie sportdag, dus ik kon er niet zomaar onderuit. Overigens trokken een aantal zwakke teamleden zich op het laatste moment terug, waardoor we niet meer mee konden doen . En ik kreeg een late dienst, waardoor ik dit feestje alsnog moest missen. Jammer hoor. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik zag het ja Ik zou me niet bedacht hebben en hem met zn huig mn veters laten strikken |
|
ik zou hem hel lief vragen als ie weg wilde gaan! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Dude, jij zegt wel "ik ben Ron Jeremy" Maar weet je wel wat een Kapoen is? |
|
Ik heb me wel vermaakt vrijdag, vond alleen de "zanger" van Evidence om te janken |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |