IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Fleshcrawl Volgende pagina
GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 03-04-2006 21:00 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Fleshcrawl is een Duitse Death Metal band die naar mijn smaak erg goed klinkt,
't zal fans van bijv. Dismember en Bolt Thrower aanspreken.
Ze zijn intussen al op tour geweest met een paar groten in het genre zoals Six Feet Under, Hate Eternal,Aborted,Bolt Thrower en Criminal.
Mp3tjes zijn te vinden op de officiele site: www.fleshcrawl.de

[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 28-09-2007 17:00]


Why doesn't my music get me all the chicks?


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 03-04-2006 21:02 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Immolation? Dat hoor ik er absoluut niet in!
Fans van old school Zweedse Death metalbands a la Dismember en Entombed zouden hier zeker mee uit de voeten kunnen!
"As blood rains from the skyyyyyyyyyyy!!!!!"



GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 03-04-2006 21:04 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

vet nummer he ik heb die c.d al een paar maanden en dat ding komt mijn c.d speler niet meer uit.
en over dat Immolation, het is een beetje een death metal band met een zwart randje en daar zullen Immolation fans zich wel in vinden.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-04-2006 21:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah dat is die band die vaak met Bolt Thower mee kwam om god weet welke reden

Saaaaaaaai


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 03-04-2006 21:19 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2006 21:17 schreef Jenje het volgende:
Ah dat is die band die vaak met Bolt Thower mee kwam om god weet welke reden

Saaaaaaaai


niet zeuren ze zijn gewoon goed


Why doesn't my music get me all the chicks?


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 03-04-2006 21:20 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

snap die omschrijving ook niet echt... Immolation? Bolt Thrower? Volgens mij heeft Fleshcrawl juist net nooit onder stoelen of banken geschoven een volledige Dismember/(oude)Entombed cloon te zijn, zelfs compleet met Skogberg-esque produktie. Aardige band, niet geweldig, maar ze hebben hun momenten.

[Dit bericht is gewijzigd door Melk is Goed op 03-04-2006 21:20]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-04-2006 21:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2006 21:19 schreef GrindMaster het volgende:
niet zeuren ze zijn gewoon goed
Ik zeur niet, ik geef mijn mening.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 03-04-2006 21:23 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

daar zit wat in


Why doesn't my music get me all the chicks?


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 03-04-2006 21:37 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Als je Fleshcrawl met Bolt Thrower en Immolation vergelijkt heb je blijkbaar geen idee waar je over praat. Vergelijkingen met voorgenoemde Entombed, Dismember en Carnage zijn juist overduidelijk aanwezig, inclusief het oeroude Zweedse gitaargeluid.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 03-04-2006 22:03 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Waarom is het ouwe Fleshcrawl toopik kapot??


Suck my piss


Grindmaster?Flesh???
Usericon van Grindmaster?Flesh???
Posted 03-04-2006 22:08 by Grindmaster?Flesh??? Wijzig reactieProfiel van Grindmaster?Flesh???Quote dit berichthttp://www.massiveassault.net

Een van de weinige bands buiten Zweden met een Zweeds (Boss HM2) geluid.
Het geluid laat hun op Dismember lijken.
De totale compositie doet nogal Amerikaans aan, vanwege de vele blastbeats.
Ik ga hier wel goed op!





Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 04-04-2006 0:26 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

DAMN! Ik had toch echt kunnen zweren dat er al een topic over Fleshcrawl bestond.
Maar anyway; Fleshcrawl = dikke heers wat mij betreft.



Sater
Usericon van Sater
Posted 04-04-2006 5:55 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Zeker weten dat er al een bestond. Toen riep iemand ook al AS BLLOOOD RAINSSSS FROM THE SKYYY!!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 04-04-2006 10:36 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

(vaudje, deleted)

[Dit bericht is gewijzigd door Melk is Goed op 04-04-2006 10:37]


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 04-04-2006 10:37 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2006 21:37 schreef Hub de Gallier het volgende:
Als je Fleshcrawl met Bolt Thrower en Immolation vergelijkt heb je blijkbaar geen idee waar je over praat. Vergelijkingen met voorgenoemde Entombed, Dismember en Carnage zijn juist overduidelijk aanwezig, inclusief het oeroude Zweedse gitaargeluid.


He jongetje, herhaal mijn post eens niet.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 04-04-2006 11:13 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Als je Fleshcrawl met Bolt Thrower en Immolation vergelijkt heb je blijkbaar geen idee waar je over praat. Vergelijkingen met voorgenoemde Entombed, Dismember en Carnage zijn juist overduidelijk aanwezig, inclusief het oeroude Zweedse gitaargeluid.


fleshcrawl erg oke voor als je niet genoeg hebt aan de ouderwetse zweden idd. Mensen die fleshcrawl vergelijken met bolt thrower en immolation snappen er idd weinig van en zouden er allicht goed aan doen om es een left hand path, een everflowing stream en een where no life dwells te beluisteren


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 04-04-2006 17:57 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

ik heb alleen een aantal nieuwe platen van Entombed en dat lijkt er echt helemaal niet op.
En ik hoor die oude Zweedese bands nouw niet zo vaak Blasten.
Ennnn ik vind dit een zinloze discussie want dat hokjes geprop slaat nergens op, deze band heerscht gewoon

[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 04-04-2006 17:57]


Why doesn't my music get me all the chicks?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-04-2006 18:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Moet je ook niet zeggen in de tweede zin van je openingspost dat ze weg hebben van Immolation.

Denk aub goed na voor je iets stoms post.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 04-04-2006 18:01 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Ik zei: voor fans van Immolation niet dat dat ze ook maar ene fuck weghebben van die band.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-04-2006 18:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zet er dan neer"Voor de fans van Frans Bauer, dan gaat het met die mensen alvast de beter kant op ...


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 04-04-2006 18:03 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht



Why doesn't my music get me all the chicks?


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 04-04-2006 18:04 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2006 18:02 schreef Jenje het volgende:
Zet er dan neer"Voor de fans van Frans Bauer, dan gaat het met die mensen alvast de beter kant op ...


Die mensen krijgen spontaan een hartaanval als ze Fleshcrawl horen.......... HE! best goed idee


Why doesn't my music get me all the chicks?


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 04-04-2006 19:49 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

dood aan de frans bauer fans


Why doesn't my music get me all the chicks?


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 05-04-2006 9:50 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2006 17:57 schreef GrindMaster het volgende:
ik heb alleen een aantal nieuwe platen van Entombed en dat lijkt er echt helemaal niet op.
En ik hoor die oude Zweedese bands nouw niet zo vaak Blasten.
Ennnn ik vind dit een zinloze discussie want dat hokjes geprop slaat nergens op, deze band heerscht gewoon


wie begint er nou nutteloze vergelijkingen te trekken bij een band die zichzelf zonder schroom in een wannabe-zweeds-death-metal-hokje propt

fleshcrawl en immolation naast elkaar leggen is lekker nuttig... zeker als je dan achteraf niet bedoeld hebt dat de bands opereren in het zelfde segment binnen de death metal...

neem een banaan, koop een six feet under cd en klim terug in je boom zou ik zeggen


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 05-04-2006 9:51 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Shut up over de stijl het is gewoon een vette band


Why doesn't my music get me all the chicks?


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 05-04-2006 9:53 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ik vind zelf Fleshcrawl, lekker klinken zoals de oude Zweedse stijl. Zoals OUDE Entombed, Dismember. Idd vind Immolation daarbij te ver gezocht.
Ik heb ze een paar jaar geleden live gezien op Wacken. Heerlijk swingen is dat


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen