|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
yhea heb zo zin in vanavond |
|
paar gasten van Opeth zaten vanmiddag in de coffee shop in Almelo |
|
Gaaf. Als 'het' vanavond maar uitgewerkt is ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Zo, even met Greycloak ontbijten en dan die kant op! |
|
quote:Mozes kriebel |
|
Of in de fucking tuin. Tja in Rijssen is geen koffieshop te vinden hehe. Ik hoop dat dat stelletje ongeregeld van een gelovigen daar het in ieder geval een tv heeft staan... |
|
Ikke niet kom veur Opeth niet veur de voetbal www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:PRecies hehe |
|
Noh da was wel mooi ja Beetje kort alleen, zo kwam het over. Maar wel vette nrs. goed geluid, donders droog geouwehoer van em, en nogal tam publiek. Maar mooi ja. |
|
quote: Kort? Ze hebben 2 uur staan spelen, mooi geluid en leuke set inderdaad. Ghehehe dat gelul van hem, geweldig. Ook die wuppies hehehe |
|
Meer anderhalf uur maar was zeker de moeite van de rit waard! Icing on the cake was natuurlijk die teleurgestelde koppies in de foyer die zagen dat Nederland met 1-0 de boot inging, hehehe. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Het heeeeerschte!!! Damn, wat een muzikanten zeg.. Blijf erbij dat ik de vorige drummer beter vond, maar Martin Axenrot (of wuphte of hoe je dat ook schrijft, hehe) weet hem ook wel aardig te raken! Wuppies waren idd erg grappig, evenals die prachtig droge stukken van Mikael... "Sometimes, when i think about metal.. It makes me happy!" "I am Mikael. I am an alcoholic." Inderdaad beetje mat publiek.. Als ik haar genoeg had had ik het wel laten wapperen, maar helaas Ga ze hopelijk op Lowlands weer zien! [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 26-06-2006 2:43] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Het was behoorlijk heerschend . Wat een vette tent ook dat Lucky, moet daar maar eens vaker naartoe. Enige minpunten waren voor mij dat "The grand conjuration" (imho met stip het slechtste nummer van Opeth) werd gespeeld en het gebrek aan nummers van Morningrise (en de aanwezigheid van Duitse emo jongetjes voor mij ). Ik had Opeth nog niet eerder met toetsenist erbij gezien, maar ik vond dit zeker niet tegenvallen. In de nieuwe nummers voegen ze live echt wat toe en ook de toevoegingen aan de oudere nummers vond ik op zijn minst acceptabel. |
|
Ja, was een goed concert. |
|
ghehe die wuppies kwamen van mij en een vriendin maar het was idd erg vet, geluid was relaxt, stond niet te hard. alleen moesten tijden The Grand Conjuration weg om de laatste trein te halen |
|
Was super! Dat gelul van hem tussendoor was echt gaaf ja Strak spelen die lui man ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: ik neem aan dat je flink wat grunspull hebt kunnen verpatsen? |
|
quote: Ze begonnen rond 20.50 uur.. iets langer dan anderhalf uur staan spelen. Maar goed, super ja.. ook die lui die voetbal stonden te kijken. Ik kreeg nog een duw omdat ik langs liep en schijnbaar even door het beeld liep van iemand |
|
Ja, dat was wel vet tof! Tof. Bij deze. |
|
quote:De tuin haha, dat dat nog bestaat Hey volgens mij jou ook gespot in een ooghoek (bij Opeth dan he) |
|
quote: Hm, dikke vette afrader! Lucky is een leuke tent als er (metal) concerten zijn, voor het 'gewone uitgaan' is het echt totaal níet boeiend! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Gewoon uitgaan? Dat is toch helemaal niet metal? |
|
quote: Ben ik ff blij dat ik niet true ende grim metal ben Ik mag nog steeds graag in leuke kroegen rondhangen ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: het is daarentegen wel leuk hoe hypocriet en gereformeerd Rijssen en omgeving keurig met lange rok binnenkomt, na een kortstondig plee bezoek zich open baart in strakke minirokjes en aanverwant outfit om vervolgens keurig voor 00:00uur de wc weer te bezoeken en van kledij te wisselen om vervolgens opgehaald te worden door paps en mams. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |