|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
'I saw on a programme that you lose two pounds when taking a shit' |
|
Super!!! En ja Dappere-Speerwerper was d'r wa |
|
ja volgensmij zag ik jou ook nog wel buiten.. hahah nouja.. je haar dan Was zeker gaaf.. stond vooraan.. maar wat een irritant vrouwtje naast me.. wel heel uitbundig te doen.. ok dat is dan nog wel gaaf.. maar niet als ze zo hard en vals zingt dat ze er zelfs nog bovenuit komt hahah wel vet dat ze toch afsloten met far beyond metal. En natuurlijk een shirtje gekocht waar ik al zo lang naar zocht ! kortom, gaaf concert [Dit bericht is gewijzigd door Dodo op 15-06-2006 21:06] |
|
quote: In Amsterdam stond de kleine zaal van de Melkweg helemaal vol. Maar dat is dan ook echt een kleine zaal. Wel beter voor de concertbeleving, als je het mij vraagt. Ik was ook van plan een shirt te kopen, maar voor een shirtje met alleen een bandlogo erop doe ik het niet. Waarom staan de mannenshirts altijd helemaal vol met coole shit en zijn de vrouwenshirts altijd zo saai? “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Hmm, vond juist dat girlie shirt het enige echt koele shirt dat ertussen hing.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Envoudig, doch elegant. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
Het was idd enorm gaaaaf!!! |
|
quote: ik vind juist de mannenshirts altijd zo irritant omdat er allemaal domme plaatjes op teksten opstaan die van syl is gewoon lekker simpel de girly i love it |
|
En op de achtste dag schiep god Devin Townsend en hij zag dat het goed was. Wat St.Devin en consorten gisteren in 013 klaarspeelden was waarschijnlijk het beste SYL optreden wat ik heb gezien (zag ze inmiddels 5 keer) en ik kan me ook moeilijk voorstellen dat ik dit jaar nog iets beters ga zien. Voor een schandalig slecht gevulde 013 gaf SYL een bloemlezing uit hun oeuvre. Alles klopte gewoon; het knalde,bulderde en walste gewoon alles plat. Hoogtepunten noemen is zinloos; alles was geweldig. Na het leegkopen van de merchandise-stand ging ik met een meer dan voldaan gevoel naar huis. |
|
Ik vond het juist het slechtste wat ik ooit van SYL (en ook Devin) heb gezien. |
|
quote: Ik had nog een shirt gekocht met achterop de tekst: HELL YEAH YOU FUCKING SUCK! Ik was niet de enige |
|
Kijk, en daar had ik dus graag een girlie van gehad. Dat is een leuk statement, dat gáát tenminste ergens over. Offtopic had ik er bij het laatste Obituary concert ook al zo gruwelijk de pest over in dat ze die gave rebel flag niet op een girlie hadden geprint. Redneck Stomp in your face! Ik wil shirts die iets communiceren, ik wil shirts die zeggen "Niet alleen houd ik van belachelijk harde muziek, maar het kan me goddomme ook geen fuck schelen wat jij ervan vindt!" En dat dan graag op een sexy shirtje, lekker strak met een laag uitgesneden hals. Is dat nou teveel gevraagd? “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: tja als dat op de girly stond, had ik hem niet gehaald nee |
|
Ik heb juist een hekel aan die überdrukke shirts.. Gewoon, strak, een bandlogo en misschien een tekstje ofzo, meer dan genoeg! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Foto's meer te zien op me site, Maroon komt er nog aan. Erg druk gehad laatste dagen Groetjes! |
|
ik vond het trouwens wel vet op het eind, toen die gast die aan het crowdsurfen was, op het podium kwam, en devin gewoon doorging haha echt vet |
|
quote: Ah, muy bien! "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
quote: Ja, zo'n stage-man wou nog ingrijpen, maar hij hield keurig in, haha. Mooie foto's Femke! Op www.metalshots.com staan nog meer foto's van Strapping in 013. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 15-06-2006 20:34] |
|
quote: hahah ja je zag echt zo'n mannetje er aarzelend op af lopen, maar toen hij zag dat het niet vijandig was bleef hij op een veilig afstandje |
|
quote: dus jij was dat met die luidruchtige dame |
|
Huh? Neee, daar stond ik naast! Ze was met nog een gozer. Die waren idd erg vals aan 't 'zingen' |
|
quote: hahha ja echt niet te zuinig nouja.. als hun het maar mooi vonden dan |
|
Viel me trouwens op dat Jed echt wel een mooie stem heeft! Had hem nog nooit eerder horen zingen, maar klonk goed! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Bedankt iedereen! Maroon nu ook online Groetjes, Femke |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |