|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zie ik er niet bij staan. Wel Rise a Thousand en Dead to Fall. |
|
2 bands die je natuurlijk kunt skippen... Rise & Fall wordt spoedig aan de lijst namen toegevoegd. Geloof me nou maar, die komen echt wel... We don't take it, we just fake it... |
|
Yep R&F staat nu ook op de 013 site, megaharde band. Ik ben er! |
|
Nieuw tijdschema: Speel- en tijdschema (ovb) THE CHOICE 20:45-21:55 IGNITE 19:20-20:20 F.V.K. | Cro-Mags 18:00-19:00 DARKEST HOUR 16:55-17:40 SHELTER 15:50-16:35 LEEWAY 15:00-15:30 MOST PRECIOUS BLOOD KLEINE ZAAL 20:55-21:55 CEPHALIC CARNAGE 19:45-20:35 EVERGREEN TERRACE 18:25-19:10 RAISED FIST 17:10-17:55 SURPRISE ACT 16:15-16:45 DAMNATION AD 15:15-15:45 NO TURNING BACK BAT CAVE 20:40-21:25 RINGWORM 19:25-20:10 WITH HONOR 18:15-18:55 JOHNNY TRUANT 17:15-17:45 DEAD TO FALL 16:15-16:45 RISE AND FALL 15:15-15:45 RISE A THOUSAND We don't take it, we just fake it... |
|
No Turning Back wordt tyfus hard in de nieuwe line-up!!!! |
|
wel lastig dat wanneer je op powerfest zoekt (wat ook de naam is van het fest) je niet bij dit topic terecht komt... Maar heb er zin an, Cephalic afgelopen zondag in Hof ter Lo gezien en dat rockte behoorlijk hard. Toch blijft het grappig om ze te zien tussen al die metal/hardcore bandkes. |
|
Verdomme gaat Municipal Waste niet door of wat? " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Ze komen niet... |
|
dat is zonde, gelukkig zijn er genoeg andere fijne orkestjes |
|
Genoeg, ik hoor vooral enorm positieve reacties van de laatste Raised Fist shows... |
|
Ja Raised Fist wil ik ook wel eens live zien, hun laatste cd is erg goed! En natuurlijk Ignite! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
warm warm warm warm. Shelter was saai. Cro Mags was wel oke, maar niet boeiend genoeg om in de zaal te blijven. Zelfde geld voor Darkest Hour. eigenlijk alleen Cephalic Carnage helemaal gezien (erg goede show, beter dan in Antwerpen, nieuwe bassist is een aanwinst wat de backing vocals en het oog betreft), was lekker rustig, weten die hardcore mensen veel, Ignite en/ of Ringworm zal hen wel vermaakt hebben. De kleine zalen zaten vaak bom vol en de grote zaal vaak half leeg, complimenten voor de programmering |
|
Toevallig nog iets meegekregen van Johnny Truant? |
|
dat ze leuke t-shirts hadden.. maar verder niets. oja en rise and fall is erg hip geworden. http://www.mijnalbum.nl/Album=HCUPTXPI [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 04-07-2006 12:00] |
|
Jammer, één van de weinige bands van de line-up die ik nog wel een keer had willen zien. Maar om daar nou 25 euro (ofzo) voor te betalen. |
|
zelfs meer dan 25, 30 was het geloof ik... maar die bands spelen allemaal afzonderlijk ook nog wel ergens denk ik! Gewoon wachten tot september, op hun site staan nog geen data voor augustus en verder |
|
Fijn festival! Programmatie kon iets beter, zeker de bands in de kleine zalen...veel te warm! Ringworm was schitterend! buiten Ringworm was ook Most Precious Blood en Rise & Fall nog zeker in orde. Laatste stukje Ignite gezien...zeikerds! Idem With Honor! |
|
Johnny Truant was geweldig. Jammer dat het publiek een beetje mat was, en dat ze in de batcave stonden. Verder hebben alle bandjes me nauwelijks kunnen boeien.. Inter faeces et urinam nascimur |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |