|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Welk bovenstaand emailadres? tickets@fearsomepromotions.nl kan je op reserveren. Wel was het vakantie en zijn de reserveringen vandaag beantwoord, dus mischien is er nu op gereagereerd! |
|
Aanwezig in Blaol. Acid casualty with a reposessed car, Vietnam vet playin' air guitar |
|
Van de week effe langs King Kong dan. |
|
quote: goed bezig romke (ik ben Menno, van dat feest bij Edwin) |
|
quote:Hoelang duurt de reactie ongeveer? |
|
Dat hangt er vanaf, maar jij hebt antwoord in ieder geval! |
|
Alvast even geld achterhouden hoe gaat de voorverkoop eigenlijk? [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 22-08-2006 16:28] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Het is vast NET uitverkocht als jij een kaart wil halen Ik ga vanavond ook al, en zal wel vertellen hoe gaaf het is. Dan kan je morgen snel een kaart reserveren On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Tot vanavond lui! |
|
tot zondag! |
|
Wie weet ben ik er zondag, niet geheel zeker, want alleen ga ik niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Alleen ben je nooit, gezellig druk wordt het. |
|
quote: en mooi weer, maar gelukkig niet zo hels als in juni You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote: Ik wel, dus er is in ieder geval 1 On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik ben er vanavond ook bij. |
|
Mart (MyGreatDevastator) en ik zijn ook van de partij "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ben er helaas niet, niemand kon mee "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
aanwezig Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Oeioeioei wat vet! Nek doet pijn "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Cryptopsy was niet al te strak, maar het was weer een heerschoptreden! En mijn favoriete nummers werden ook nog eens gespeeld: We Bleed, Cold Hate Warm Blood en Phobophile! Oh ja, en Cryptopsy met corpsepaint is natuurlijk een unieke belevenis Heeft er nog iemand foto's gemaakt? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Regeer heeft vast wel foto's. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |