|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
MCIP uit Denemarken komt 14 april ons landje bezoeken om een show in de Gloppe, Leeuwarden te geven (w/ Burning Skies, Burning Oath, Greyline) Om de trip uit Denemarken wat meer nut te geven ben ik opzoek naar een show voor deze helden uit Denemarken. MCIP speelt naar eigen zeggen freaky metal met muppetshow-achtige passages. Denk aan een band in de stijl van Isle Of Man. Website: www.mcip.dk Een kleine benzinevergoeding + eten/drinken is al voldoende om MCIP te boeken op 15 april. Voor info: jurjanscheper@gmail.com |
|
Wellicht als jij een hele week aan optredens voor ze kan regelen Bruce Banner |
|
quote:Ze moeten toch ook weer terug of ze kunnen ook eerst naar landen rondom. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Ze komen hier naartoe voor alleen dat weekend. Vandaar dat 15 en 16 april nog open zijn voor mogelijke shows. Eten + drinken en wat benzinegeld is al voldoende om de band te boeken. Wie o wie helpt? Bedankt |
|
Lekker op tijd |
|
quote: misscien leuk in ons miniscule (300 man) jeugdcentrum Escape in Veenendaal zie: www.escape-veenendaal.nl Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Dat zou perfect zijn!! Heb jij invloed in het jeugdcentrum in Veenendaal. Eventueel kan Greyline ook nog aan een line-up voor 15 april toegevoegd worden voor benzinegeld. |
|
Aan hoeveel benzinegeld denk je dan? Heb de site gecheckt, wat een wazige muziek zeg! Lijkt wel wat op System of a Down ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 05-04-2006 16:52] |
|
Benzinegeld -> 75 euro voor MCIP alleen, samen met Greyline 150 euro. Dat is echt minimaal. |
|
lekker op tijd |
|
Het is allemaal lastminute inderdaad. Vandaar dat ik het ook via dit messageboard probeer en dat de kosten voor de bands zo laag zijn. |
|
Je zegt nu wel 150 euro voor 2 bands samen maar daar ben je er als zaal nog lang niet mee natuurlijk. Jullie willen vreten en zuipen, reken daar voor het gemak maar 100 euro per band voor. Er zal een PA geregeld moeten worden en dat kost ook geld. Vervolgens heeft nog niemand ooit van beide bands gehoord dus zal het gepromoot moeten worden maar daarvoor is het anderhalve week vooraf veel te kortdag en ook dat kost geld. Met andere woorden: succes ermee maar reken er niet al te hard op. O ja, Greyline voor 75 euro? *noteert* [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 05-04-2006 21:34] |
|
Omdat ik er alles aandoe om een show te krijgen voor MCIP biedt ik Greyline ook aan voor 75 euro. Prima dat je het noteert, maar 75 euro gage voor Greyline is niet altijd aan de orde |
|
quote: Jezus, geef jij je bands kaviaar? Ik hou de kosten voor het eten/drinken gewoon rond de 70 euro voor 3 bands, dat lukt meestal wel. Macaroni kost geen flikker, bijna iedereen lust het. Met een paar kratten bier ben je ook klaar. Hoe doe jij dat? PA kan aardig oplopen ja. |
|
Precies Paar kratjes bier, wat vreterij en wij zijn tevreden. |
|
Er is hier 1 zaal die onbekende bands voor deuromzet laten spelen.. Moet je eens opletten hoe hard ze dan gaan promoten.. Heb het dan ook nog geen een keer meegemaakt dat de zaal dan niet vol stond, maar ja, dan moeten de bands er zelf wel wat voor (willen) doen natuurlijk. |
|
quote: Je zal maar even moeten mailen want ik heb daar geen inspraak (ik ben pas 14) Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote:Nee, maar we zorgen wel dat we onze bands goed verzorgen. quote:Dan moet je een kok en een keuken hebben en die hebben we niet. Dan ben je al snel aangewezen op afhaalmaaltijden en dat kan aardig oplopen. Ik zou persoonlijk dan nog meer van de aanapk van Metropool Hengelo zijn: aardappels, vlees, groente en yoghurt na. quote:Bij ons zijn het trays bier maar het principe is hetzelfde. Die kleredingen kosten ook makkelijk 25 euro inkoopprijs. |
|
quote: Tering... Moet je ze tegen "commercieel" tarief inkopen ofzo?? In de supermarkt leg je voor een tray Grolsch 12 euro neer ofzo. Neem aan dat inkoopcondities van zalen nog gunstiger zijn.. |
|
25 euro voor een tray bier? En wat versta jij onder een tray? |
|
Volgens mij was het een type-o of rekent Judge zoals het een goede SP'er betaamt nog steeds in Guldens. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Find out in the next episode of "......."!!! En godver...nu mis ik die legendarische Lee en zijn band ook nog door mijn 2 weekjes curacao... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Welk zaaltje is dat dan? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Mail me maar.. voornaam.achternaam AT gmail |
|
quote: Aaah, ja, zonder keuken lopen de kosten al snel hoog op ja. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |