|
Auteur: |
|
|
Maandag 12 juni Swing Of The Axe presents: DEVILDRIVER (usa) + GOD FORBID (usa) Zaal open: 19.30 uur / Entree: 10 euro / VVK start 1 mei. www.willemeen.nl www.myspcace.com/willemeen edit: titel fixed en verduidelijkt [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 05-06-2006 14:52] |
|
DEVIL DRIVER! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Ja, op een maandag verdomme. Jamm0r. |
|
ik zie ze wel op graspop [Dit bericht is gewijzigd door Dodo op 06-04-2006 0:23] |
|
quote: Voordat ik naar een festival ga zeg ik dat ook altijd... maar om een of andere reden zie ik altijd maar 1/4 van de bands die ik wilde zien daarnaast ben ik te arrogant om 2 uur van te voren al vooraan te gaan staan, of me te laten verdringen door een stel ongewassen pubers. Neh doe mij maar clubshows, koud bier, weinig mensen, dikke prima. |
|
Hoorde dat God Forbid niet meer kwam, wordt dus devildriver |
|
Vind god forbid toch aardig ruk... Is willemeen een beetje goed te lopen vanaf het station? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
ja minder dan 5 minuten iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Wat zij zegt : quote: |
|
Jawel...werken iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Niks beters te doen dan werken? :p |
|
het wordt dusch DEVILDRIVER + THE LUCIFER PRINCIPLE (hoe duister.....) |
|
mischien de kop ff aanpassen , God Forbid speelt niet, The Lucifer Principle speelt dusch wel en *schop* |
|
done |
|
quote: THNX!!! |
|
GODVER, op maandagavond moet ik werken "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: da's jammer... |
|
deze maandag dus |
|
hm ineens wel wat beters te doen |
|
??? |
|
buiten is het 600 graden Celsius, binnen speelt TLP (over een paar uurtjes dan) |
Index / Concerten |