|
Auteur: |
|
|
Na ff een paar maanden rust ivm inwerken van de nieuwe drummer, gaan we weer starten met optreden!! data verder oa; 15 april Sliedrecht 20 mei Borstrock (met oa Primal Fear) 25 augustus Enschede Rocks www.metalstuds.nl Grtz, Conrad |
|
|
|
quote: haha, wel je jaren '80 outfit aan heee!! |
|
Waar in sliedrecht precies op 15 april? Niet in Elektra volgens mij... |
|
quote: In de Huifkar spelen we dan!! |
|
A figures. Ok. |
|
*kick* as zaterdag dus!! |
|
Hey, dat is morgen al |
|
helaas, helaas de echte studs zitten dna in Arnhem je weet toch! |
|
Dan komen ze na afloop maar een pilsje pakken bij ons. Geopend tot 4 uur |
|
kom wellicht even kijken. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Assie en Peter ook ff langskomen, tevens geloof ik dat Illusione ook nog ffkes komt!! |
|
quote: nou en of die bron betrouwbaar is!!! carcasstrid |
|
Als ik vanavond niet te lam ben van drie dagen tuin aan leggen kom ik ook nog even die kant op |
|
Mier en ik komen ook effe checken naar deze Stormrider cover band |
|
Dynamo zal vanavond zeker opgeluisterd worden door mijn stralende aanwezigheid. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
1 groot feest vanavond |
|
quote: zekersssss wetennnnn Toch een kleine ZM meeting hehe |
|
Ik moet naar een verjaardag helaas, anders was ik wel even voorbij komen fietsen. |
|
ik kom ook nog effe binnenstrompelen... wordt wel laat hehe |
|
quote:Net nu je nieuwe wagen hebt |
|
quote: Los daarvan moet ik morgen vroeg ook werken: 06:30 opstaan.. |
|
Dat was weer bijzonder prettig! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Was gezellie gisterrrrrrrr Het liep nog nie helemaal vlekkeloos met onze nieuwe drummer, maar da komt wel goed heee!! Uiteindelijk werd t best wel druk eigenlijk,had ik nie verwacht!! |
|
Hulde heer Rattemans en gevolg Dat jammerhout van je zag er overigens ook bijzonder fijn uit |
Index / Concerten |