|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
vet! vorig jaar heerschte dat festival ook hard, grote kans dat k dit jaar ook ga wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Zijn de mensen hier niet meer geïntereseerd in goede mzuiek ofzo.... |
|
quote: Jawel.. maar ik denk zo van godverredomme, nog meer festivals.. budget budget snapje Kruk |
|
quote: Jawel hoor patatje Mayo kosten vallen trouwens best mee |
|
quote: Niet als je ook nog naar Slovenie wil |
|
quote: feit, feit |
|
Jon Oliva's Pain, Sodom, Soilwork, One man Army en Scar Symmetry zijn toegevoegd aan de line-up |
|
Oeh...Scar Symmetry!!! Heersch!! Maar zoals hierboven al aangehaald door MMayo... nóg een festival en slechts zó weinig centjes Voor de rest wel een vette affiche ja Member of the iso-betawuste crew!! |
|
waar is het eigenlijk? Je moeder. |
|
quote:Kreuth, Duitsland |
|
Kaarten besteld |
|
ZM redactie ook die kant op! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
als je me maar niet voor de voeten loopt |
|
Yesssss toegansbewijzen van dit feest ook binnen! Klein weekje nog... [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 14-07-2006 9:56] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
SODOM speelt ook, vet! |
|
toch wel zin in!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Soooooooooooooo, tering het was VET!!!!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:inderdaad! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
hier trouwen een filmpje dat k gemaakt heb toen het onweer losbarstte en het hele terrein geevacueerd werd naar een groot manegebak-stadion...echt grappig!!! http://shedevil.wiebel.nl/albums/album21/MOV03680.mpg [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 23-07-2006 23:54] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
hahahahaha, gaaf! Tering, wat was dat geweldig "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:heb er een half uur van staan genieten op het balkon...t waren net een horde losgeslagen kinderen die te veel cola op hadden wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Dat onweer koste me helaas mn tent We zijn toen de boel ge-evacueerd werd naar huis gegaan heeft Venom daarna nog gespeeld? Erg weinig Nederlanders gezien trouwens... |
|
Hey, De foto's van dit zeer vette festival staan inmmiddels ook online op mijn website: http://www.metal-experience.com Check them out!!! Testament Lordi Sodom Arch Enemy Jon Oliva's Pain Venom |
|
Venom heeft nog gespeeld (zie foto ook) en HOE. Zeg Eus, nu vraag ik me af welke fotograaf jij was daar, hehe. Mijn foto's ook hopelijk snel klaar, klusje voor als mijn bronchitis over is "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Die met lang rood haar, zonnebril en ik had beide dagen een Waldrock pet op. [Dit bericht is gewijzigd door Eus op 26-07-2006 22:50] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |