|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Industrial liefhebbers: Combichrist en Noise Unit Het is de lichtinval ;') |
|
signature |
|
Heb ze vorig jaar eens live gezien, deed me niet zoveel toen. Maar dit klinkt best wel goed op schijf Faustian Spirit of the Earth |
|
signature |
|
We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
signature |
|
|
|
Van de week gedownload, vanmiddag maar eens even luisteren. |
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Voor de progrock vrienden: Redemption - Snowfall on judgement day. Dit wordt denk ik mijn plaat van het jaar. |
|
quote: Ik raad jou aan dat je je hier eerst eens even voorstelt: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3135903/1 Bareuh... |
|
voor de brute death metal mensen: Putrilage - Devouring the Gutted uit 2002 signature |
|
Wegens onvindbaarheid van 'je eigen band topic': www.myspace.com/ambientudor Wees geduldig, die 7 mp3's zijn één nummer! Je moeder. |
|
quote:Hier kan ik niks mee. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Je hoeft er ook niks mee te doen, alleen maar te luisteren. Je moeder. |
|
quote: come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote:Heb ik gedaan. Niet mijn kopje thee. Wel erg fragmentarisch en veel stiltes, ik mis een beetje opbouw ofzo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Geduld hebben. Je moeder. |
|
Als je het nou in betere kwaliteit aanbied.....man, wat een vervorming |
|
Dat heet distortion. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Bedankt voor de vertaling. |
|
Hehehe, sorry. Maar ja, dat doen ze by myspace, als het een te grote file is, dan tsja. Tenminste, dat had ik begrepen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat is volgens mij compressie... Boeiender |
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |