Macabre |
|
|
|
|
Posted 07-04-2006 20:36 by Macabre |
|
|
Waarschijnlijk zou ik hiervoor een ander topic moeten openen, maar waar hebben jullie het eigenlijk over? Niet over OWM. Ik begrijp niet zo goed wat Onweerwolf bedoelt, maar ik begrijp nog minder van de daar op volgende reacties
+1?
+2?
Het zal wel...
Waarom moet er bij dit soort digitale media (fora in het algemeen, daar de symptomen zich vast niet beperken tot het metal publiek) altijd van het onderwerp afgeweken worden? Als jullie willen 'socializen' waarom gaan jullie niet fijn met z'n allen naar de kroeg ofzo? Het is me vaker opgevallen dat het op de eerste pagina van een topic al niet meer over het genoemde onderwerp gaat. Waarom eigenlijk? Wat heeft bijvoorbeeld iemand zijn inteligentie, of het gebrek hieraan, te maken met bijvoorbeeld Satyricon of Dissection of Operation Winter Mist? Waarom wordt er steeds maar weer op taalfouten gewezen? Deze fora zijn toch ooit bedoeld om snelle reacties te plaatsen over zaken die men interessant vindt? Jullie maken toch geen afstudeerscriptie?
Om er voor te zorgen dat jullie me niet van het zelfde betichten zeg ik: OWM is leuke muziek maar voegt niet zo bar veel toe. Veel van hetzelfde. Een BLASPHEMY uiterlijk met IMMORTAL teksten en 13 in een dozijn muziek. Wel lekkere productie, overigens.
(Oh en doe astublieft geen moeite om mij verbaal de les te lezen. Dat is verspilde moeite aangezien ik naar Noorwegen verhuis en niks meer met internet ga doen...)
If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!
|