|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Kies een willekeurig metal-optreden in de buurt uit: gegarandeerd dat je genoeg langharig metal-tuig tegen zal komen. Succes Bruce Banner |
|
Ik ben veelste underground voor foto's... |
|
Bel me voor een afspraak 0900-ydraiggoch We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Nou... het ene metalconcert is het andere niet. Soms is het net een rustplaats voor verlamde bejaarden en oorlogsveteranen met botrot, en een andere keer is het net een trampoline vol met op XTC stuiterende ADHD-ers. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Je zou ook de Boothill (cafe)in Utrecht kunnen proberen. Komen genoeg Metal figuren daar. |
|
Een vrouw die duidelijk een date met met wilt Kom maar op. Ik ben Metal |
|
quote: Maak eerst de basisschool maar eens af, analfabeet. Daarnaast denk ik niet dat Eva zowel geestelijk als visueel gehandicapt is. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Ik vraag me of ze na het lezen van de reactie's nog zo geinteresseerd is in de "scene" |
|
quote: |
|
quote: Daar wel? |
|
quote: Of gewoon enge gasten die uit zijn op 14 jarige gothic sletjes |
|
Matel f0r teh winz!1!!1 KEeP teh blAkc FlAm3 buRniNgh hi!1!! Rapz = lame. |
|
quote: Zo snel laat ik me niet afschrikken hoor. Zijn er ook vrouwelijke metal fans of is dat zeer zeldzaam? |
|
quote: Haha, de WHC wil vast wel poseren En ja daar zitten ook vrouwen in |
|
quote: Speak for yourself. Ik ga niet poseren zeg, hallo... Knapt de lens. Lekker beeld geef je dan van de metalwereld... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
edit. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 11-04-2006 9:40] |
|
Probeer eens gewoon een concert, zie concertagenda. Ik weet zo goed als zeker dat donderdag AS. in de 013 wel gezellig wordt. (the Ocean en Textures, cd promo.) En ja, daar zitten ook vrouwen. Ik ben er namelijk. =) |
|
quote: Ik heb er nog noooooooooooooit ééntje gezien spelfout weggehaald... |
|
Damn, om de zoveel maanden krijgen we weer zo'n afstudeer-tiep (m/v) die eenzelfde vraag stelt. |
|
Help Metal. Is dat een nieuw genre? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik denk trouwens dat Chelman wel wil. Prototype metalhead spelfout weggehaald... |
|
quote: Serieus.. hmm. Nou ik ben geen afstudeer type hoor. Zit pas in het eerste jaar. Weet nou niet of dit echt een geruststelling is. Maarja. |
|
waarom zouden we "metal" helpen als jij wat foto's maakt van wat gasten???? hoe helpen we dara metal bij? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Ik ken anders genoeg bands die wel wat hulp kunnen gebruiken.. Anders komt de topicstartster een keer langs in Dynamo. Daar kun je metalheads in hun natuurlijke omgeving zien. |
|
hou toch eens op over die kelder van je.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |