|
Auteur: |
|
|
Gaaf! |
|
Inderdaad, aanwezig!! (aankomende vrijdag dus) |
|
Aanwezig, jawel zekers te weten! |
|
Aanwezig! En Mayo heb je nog slaapplek nodig? Is geen probleem hoor. Heb wel zin in, lekker metal op goede vrijdag hell yeah! see you at occultfest! |
|
Schopje !!! Enne Regeer kom je morgen ook nog even kiek'n? Wij (Mayo, Hell1, loeki en the witch) zijn iig aanwezig!) Portall rules, hell yeah! see you at occultfest! |
|
quote: Vast wel... Vrij grote kans van wel dus... |
|
quote: Yeah, gezellig.. pyama party in Fort Morgen ja, zin in! quote: Niks niet vast wel, gewoon gaan! |
|
quote: Ja dat vind ik ook en neem Roelf dan ook mee! see you at occultfest! |
|
quote: +1 [Dit bericht is gewijzigd door EvilPete op 14-04-2006 9:22] |
|
Stiggy en ik present! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Gaan jullie deze keer voor compleet zat of gewoon aangeschoten? |
|
Zozo dat was weer een gezellige boel! Niet echt veel bezoekers maar hee, gezellig was het wel. Portall klonk weer prima in orde, Next Waste Dimension´s cover van the Prodigy blijft nog steeds de pannen van het dak heerschen en Embodiment is zoals altijd prima te aanschouwen. De foto´s staan lekker door elkaar, photobucket heeft een aantal dingen anders dan anders en das kut maarja. http://s6.photobucket.com/albums/y242/MMayooo/Hoogeveen%2014-4/ |
|
Ik ontken alles! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Wat een leuke meisjes op die foto met dat bier Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ha ha ik sta op de foto met die kerel van Ancient Rites (die band die ik vrijdag niet kende maar zaterdag wel...oorzaak?? ) see you at occultfest! |
|
quote: Ik speel in Ancient Rites Die band ken ik niet hoor, nooit van gehoord. |
|
quote: Thanx MMayo! toffe foto's! en tevens bedankt voor jullie komst en haarschut praktijken natuurlijk |
|
quote: Uiteraard! En jij (en de band) bedankt voor het optreden en de humor |
Index / Concerten |