|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Mee met een band die de Aardschok uitkiest? Haha, no thanks! |
|
hoe is dit festijn eigelijk afgelopen? wie is neerlands kampioen grunten? heb dit idols voor metalheads gemist, dus vandaar. |
|
schijnt dat die metalhead uit Idols gewonnen heeft. |
|
dan mag die gast vast en zeker met de jury een leuke hit gaan opnemen... |
|
Best vet dan aangezien er o.a. iemand van Severe Torture in de jury zat But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: quote: Onvoorziene omstandigheden mein arsch. We hebben hier een half jaar geleden al duidelijk NEEN tegen gezegd. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
quote: dan hadden ze waarschijnlijk niet voorzien dat jullie dat onthouden hadden |
|
Het zijn wel doorzetters dan |
|
Ga toch krassen, dan win je nog eens wat ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
|
quote: Ja, dat dacht ik al, hehe. |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ja, ze was ook op de radio bij stenders op 3FM. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Dennis had me zondag alle verhalen al verteld van dit kampioenschap hahahaha, ben er volgend jaar zeker bij hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Telt screamen ook? |
|
bestaat dit nog? I am mine own redeemer...! |
|
Blijkbaar wel. |
|
quote:Zeker om lekker te felchen he? [/st] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Naaah deze wedstrijd is wel oké? Hee nou. |
|
nee, kutzooi vind ik het... maar kwam het topic tegen door iets anders te zoeken via de zoekfunctie... I am mine own redeemer...! |
|
quote: Ja, morgen is het weer: http://bazart.nl/?p=archief&id=247 |
|
"Onder de deelnemers bevinden zich heel veel zangers van bands! Maar ook grunters zonder band gaan de strijd aan! Gooi daar nog wat vrouwelijk schoon tussen en je hebt een goeie en diverse mix aan deelnemers! Dit beloofd een spannende wedstrijd te worden!" Wat een trieste zooi :') |
|
Mooi ook dat van de voorkeuzenummers 3/5 überhaupt geen grunts kent. Stelletje faalhazen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Metal Spiderman is dus de 'kenner' die namens Zware Metalen in de jury zit. Hopen dat je gruntkennis groter is dan je kennis om technisch goed in elkaar zittende muziek te onderscheiden van geram, lutser. |
|
Oh die gast. Ze nemen volgens mij tegenwoordig iedereen aan bij zm zonder een backgroundcheck uit te voeren. Sinds Jenje weg is is het allemaal kut. Behalve Hypnos natuurlijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |