|
Auteur: |
|
|
hmmm...grappig....ben best benieuwd wat ie daar deed..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Hij zat in't Panel moesten ze allerlei vragen met betrekking tot et nieuws en muziek enzo beantwoorden, een beetje in de stijl van "dit was het nieuws" Was wel leuk gezicht, moest ie samen met z'n teamgenoot ( er waren 2 teams) een muziekie neurien en dan moest de 3e het raden enzo. Alleen die quizmastergast zat de hele tijd geintjes te maken over dani enzo, met vampieren enzo, en over 'drinking bleech' Trust me, I know what I'm doing |
|
Cool! Laat me ff weten als het gelukt is, dan wil ik die divX ook wel hebben. Life is complex. It has real and imaginairy components. |
|
LOL, dat wil ik ook wel eens zien Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hmz, dat boutproggie van Blade doet et nie lekker bij mij heb iemand nog een goed proggie om (standard)AVI naar divX te gooien? Trust me, I know what I'm doing |
|
ahhhh, waarom heeft niemand die jongen toen goed geholpen??? Never Mind the Buzzcocks is ZOOOO gaaf en Dani zou daar ZOOOO hard afgezeken zijn of hij was met nog scherpere opmerkingen teruggekomen en dan was het nog grappiger geweest Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zo...dat is ff een oud nutteloos topic terug omhoog geschopt. Hoe kom je daar nu bij ? |
|
quote:ik wilde een vraag stellen over de bassist van Cradle of Filth, en toen zag ik deze in de search, kon het niet laten te reageren edit: en het was natuurlijk een groot onrecht wat die jongen toen gedaan is. en daarmee mij ook [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 30-08-2004 16:34] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
bruce D heeft er toch ook eens bij gezeten... lache show is dat I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: hij ook??? wat vet!!! met de zanger van Placebo was ook wel lache, die gast kan ook mooi met zichzelf spotten Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: wel al tijdje geleden... was inderdaad enorm lache die vent heeft tenminste humor.. kan je bij Iron M al wel merken I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Lemmy is er ooit kwaad weggewandeld. (en dit is wel een heeeeeeel fucking oud topic, zeg! ) http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
jup, die moet je daar hebben. worden er daar nog nieuwe van gemaakt eigenlijk? heb het al zo lang niet voorbij zien komen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Het is nog steeds, alleen is het nu volgens mij zomerstop http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
hmm, dacht dat ik het daarvoor ook al niet meer zag, maar dat kan ook toeval zijn quote: hahaha! vet! ja, maar er is wel meteen belangstelling voor misschien moet het rock/metal artiesten op buzzcocks genoemd worden [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 30-08-2004 16:42] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
hehe. Mortiis erbij zetten in vol kostuum! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Marilyn Manson, daar kun je volgens mij ook wel mee lachen Peter Steele, natuurlijk Till Lindeman, om het Engels moeten praten Mike Patton, dan wordt het helemaal anarchie Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Kan deze lijst naar de BBC? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
is best een plan jammer genoeg komen er primair Britse artiesten daar, en daar kan ik er nu even niet een paar potienteel grappige van bedenken Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Index / Algemeen |