|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kan je in elk geval al mededelen dat het Dynamocafe met koninginnedag gesloten is. Het gebouw is dan afgehuurd door een van de andere Dynamogroepen. Wellicht is dat een leuk feestje. Meer over koninginnedag in Eindhoven: http://www.oranjedegekste.nl/ Geniale URL |
|
Twee jaar geleden geloof ik stond het halve centrum blank op koninginnedag, dat was echt een megagezellige chaos! Mocht het dit jaar weer zo zijn dan ben ik weer van de partij, maar anders laat ik het graag aan me voorbij gaan. |
|
off-topic: Nu woon ik inmiddels toch alweer een half jaar in Eindhoven en heb ik nog maar weinig aan metalgelegenheden aan me voorbij laten gaan maar ik kan me toch niet herinneren dat u er ooit tegengekomen ben heer TNightmare. |
|
quote: Schandalig genoeg heb ik de nieuwe Effenaar en de nieuwe Dynamo nog niet van binnen gezien nee... Maar ik ben over het algemeen concertbezoek nogal zat. |
|
De nieuwe Effenaar is ok maar mist de sfeer van het vorige pand. Ben er nu 1 keer geweest en 22 april ga ik weer (2 Many Dj's). Van Dynamo hoor ik alleen van anderen dat de metalroots helemaal verdwenen zijn. Ben er al zker 8 jaar niet meer geweest. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Cool, Darkane en Sadus |
|
Cool... Arnhem Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
er rijden treinen Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Kom anders een keer een pilsje pakken op vrijdag of zaterdagavond (nadat de bands klaar zijn ) quote:Ja en als iedereen wegblijft om die reden zal die sfeer e.d. ook echt terugkomen denk je ook niet? |
|
haha gelijk heb je judge.. laatst liep er ook al iemand tegen mij te zeiken.. "wat zijn er toch weinig mensen bij concerten tegenwoordig" ik vertelde de persoon ik kwestie dat als hij zelf wat vaker op zou komen dagen i.p.v 1 keer per jaar dit ook al een hoop zou schelen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Wat voor antwoord kreeg je? Suck my piss |
|
een simpele "oh, ik ben er nu toch?" tsja, leuk ja, 1 keer per jaar! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Pasgeleden voor het eerst geweest en ik vond het er erg netjes uitzien. |
|
Koninginnedag is voor heaumeaus. Ofzo. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: tof dat je leuk vindt!! |
|
quote: Dat hele Koninginnedag hoeft voor mij niet, maareh.. spelen jullie die avond dan ? Want DAT vind ik wel leuk natuurlijk, zonnetje. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: wij spelen de 22e in Dynamo, kom je kieken? |
|
Zekers, ik ben van de partij! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: das mooi, ikke ook!!! ENNNNNNNNNNNNNNN Mn maat rijdt die avond dus BIERTJEEEEEEEE |
|
Eindelijk Conniemus! Een avondje gezellie bieren en genieten van muziekjes! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
En was het nog wat met de koninginnedag in het Lampegat? |
|
quote: T was wel gezellie in t Krabbegat!! |
|
Enig idee waar dit jaar in Eindhoven wat te doen is, aangezien in Dynamo een hardcorefeest is? |
|
quote:Volgens mij kan ik deze post elk jaar quoten want hij blijft actueel |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |