|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: dat stinkhok heeft heerschbands waar Utbs van kan leren.. edit: + ik snap je frustratie.. logisch als je in de gloppe moet organiseren haha [Dit bericht is gewijzigd door Den_Bockereyder op 18-04-2006 20:03] Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
Kanker, wat kinderachtig. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
zo vriendjes en vriendinnetjes... |
|
quote: Zeik niet zo man, tering. |
|
Mwoah, ik ben juist de redelijkheid zelf. Ga verder niet eens in op desbetreffende reply. |
|
quote: Die opmerking van Herr R. sloeg in ieder geval als een slappe lul op een drumstel. Logisch dat Deathwish daar op reageert. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
hoe dan ook een kut line up, op welk veld of in welke zaal het ook speelt, ik ben er niet Je moeder. |
|
op je balkon! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
dan zou ik zelfs nog afwezig zijn... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Terug naar UTBS. De bands die er dit jaar staan zijn naar mijn mening ook niet te vergelijken met wat er vorige jaargangen stond. Qua bands/lineup doet UMM het dan een stuk beter! |
|
Clash of the unholy programmers!! CATFIGHT!!!! |
|
quote: hehe idd Je moeder. |
|
quote: "Kampfar op m'n balkon? Hm, ik ben naar de kroeg, doei." |
|
misschien dat ik voor archgoat dan een uitzondering maak als ze het geluid eens op orde hebben. maar gezien we geen pa op het balkon hebben wordt het kroeg ja Je moeder. |
|
Haha. Ik vond Archgoat echt FUKKING vet in Arnhem toen, net als Behexen. Archgoat live is een van de beste bands die ik ooit live zag, fuck yeah. |
|
kon der weinig van maken, maar kende dan ook de muziek niet echt. Je moeder. |
|
Very off topic Herren. Hoe dan ook, ik ben er wel weer bij! Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
veel plezier dan maar hehe Je moeder. |
|
Archgoat is niet off-topic. Die spelen namelijk op UTBS |
|
De line-up tot nu toe: 14./15.07.2006 UNDER THE BLACK SUN Pt.9 Open Air Festival SKYFORGER (Lv) KAMPFAR (Nor) HELLSAW (Aut) BESATT (Pol) ARCHGOAT (Fin) INFERNAL (Col) ACKERBELTZ (Esp) NEBULAR MYSTIC (Nor) WALPURGISNACHT (Hol) EMPTY (Esp) DARKESTRAH (D) GRÄFENSTEIN (D) NECROS CHRISTOS (D) THRUDVANGAR (D) Helenenau Bernau bei Berlin (0 30) 44 00 90 58 shows 18.00h |
|
Skyforger de laatste keer eindigde in een fiasco voor mij, haha. |
|
nog steeds dezelfde kut line up Je moeder. |
|
Voor mij ook niet veel veranderd, met de bands die ik wil zien kun je een avondje Baroeg vullen, hehe. |
|
Valt behoorlijk tegen ja. Ik ben dan zelf op vakantie, dus ga niet, maar het is altijd wel aan te bevelen. Zelfs al vind je de bands niet zó boeiend, de sfeer is geniaal, de metalmarket ook etc. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |