|
Auteur: |
|
|
hahgaahhaahahah.. dat heeft MSN niet.. Godverdommen.. |
|
vast wel, ga slapen jij Je moeder. |
|
owja btw me msn is een tijdje geleden gehackt dus kom AUB ff in me lijst beetje leeg COUNT_SEPHITORTH@HOTMAIL.COM Godverdommen.. |
|
ik dacht dat jij wegging? ik kan het mis hebben.. |
|
d8 ik ook alleen ik laat me niet wegsturen door een booskijkenden bosaap(zie je foto) Godverdommen.. |
|
er wordt weer offtopic geraakt ej paul, als je een bericht neerpoot staan er verschillende knopjes zoals ICQ en Yahoo messenger aan de linkerkant bij homepage enzo indien een persoon die heeft maar ik mis eigenlijk MSN... aangezien aardig wat mensen (waaronder ik) MSN prefereren, is het misschien mogelijk om ook die erbij te zetten? Je moeder. |
|
Nee dat kan niet, MSN ondersteunt dat (nog) niet (of inmiddels wel) Daar is al eens over gesproken. |
|
quote: Ik denk dat iig net zoveel mensen MSN gebruiken als Yahoo messenger... Dus zou wel zo logisch zijn die erbij te zetten... |
|
quote: alsk op hotmail in mijn mailbox sta zie ik wel zo'n schermpje ofzo waarin alle andere mensen staan die op dat moment online zijn, of is die functie alleen door hotmail te gebruiken of iets dergelijk? sorry voor deze vage reply maar kben niet zo computertechnisch wat dat betreft Je moeder. |
|
quote: MAAR DAt heeft msn niet.. zoals icq en yahoo hebben die optie maar dat kan by msn niet.. (toch) Godverdommen.. |
|
quote: Ik lees het ook net . |
|
quote: ?!? Godverdommen.. |
|
quote:Klopt, maar dat staat in rechtstreekse verbinding met hotmail. En je logt daarvoor op de zelfde wijze in. |
|
Er is geloof wel een manier om het te fabriceren maar dan moet ik een script schrijven met socket connecties en dergelijke ... veels te ingewikkeld en ik heb liever dat MS daar een server voor beschikbaar stelt. |
|
Ghehe, deze topic bestond al, wisten jullie dat? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:Ja, ik kon alleen de URL niet vinden |
|
quote:Ja |
|
ik dus niet Je moeder. |
Index / Administration |