|
Auteur: |
|
|
Gratis + Bosuil = |
|
Ze maken de drank duurder of hebben weer geen wisselgeld zodat je extra penningen moet kopen om op een rond bedrag uit te komen. don't mistake lack of talent for genius |
|
Jammer dat het in Weert is. Ordo Draconis is wel grappig. |
|
Heb ze vorig jaar (ofzo) een keer gezien in, eh, Dordt denk ik. Met vooral Onheil en in mindere mate ook bij Cirith Gorgor stond er zat publiek, maar Ordo Draconis speelde voor 10 (!!) man. Ik vond het niet echt gaaf toen. |
|
Boeiend of die lui voor 10 man spelen, ze spelen in ieder geval. En ja ik zou toen ook naar Dordt, maar kwam wat anders voor in de plaats helaas. Anyway, hopelijk spelen zowel Ordo Draconis als Engine of Pain eens in de buurt. |
|
quote:neen, de entree is gewoon gratis, voor de rest is het hetzelfde als altijd |
|
Cool, erg benieuwd naar Carach Angren live! Hun demo's zijn erg de moeite waard. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Carach angren leuk, we hebben al es met ze opgetreden. vraag me af of ze inmiddels een bassist hebben. Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit! |
|
Wat ik destijds op hun site gelezen had wel ja....wie het is weet ik niet. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik dacht dat de bassiste van Vaultage daar nu speelt. |
|
Nee Carach Angren is nog steeds op zoek naar een bassist, wel een gave band! Zie ze zaterdag weer |
|
donderdag dus |
|
Aanwezig uiteraard Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Index / Concerten |