|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Use the force Luke! U ook present woensdag? |
|
Nope, heb les woensdagavond. Tja, beide topics bevatten nuttige info.. ik ga zo effe de info uit het ene topic hier plaatsen en de titel aanpassen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Zo dan. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: broertje gaat hierheen jammer dat ik niet meekan... had zijn kunsten wel eens van dichtbij willen bewonderen |
|
Zo coole avond, |
|
Gisteren kon ik helaas niet, misschien vanavond naar Eindhoven togen |
|
kut, gemist! niet aan gedacht + moest werken... Je moeder. |
|
Ben benieuwd vanavond |
|
Godskolere.... |
|
Maakt ie ook muziek of zijn het met name supersnelle vingeroefeningen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Hij maakt zeker muziek. De set bestond voor een deel uit eigen materiaal wat zeer muzikaal in elkaar stak en wat covers (o.a. Burn, Led Zeppelin medley, Crazy Train en Wherever I May Roam) alwaar de nodige noten aan werden toegevoegd. Maar bovenal veel, maar dan ook echt heeeeeel veeeeel geouwehoer tussendoor. Het is een patser eerste klas maar aan de andere kant ook een geboren entertainer dat vinger(of hand-)vlugge werk is echt onvoorstelbaar. Je weet niet wat je ziet. In de categorie "dat moet je een keer gezien hebben maar 1 keer is leuk genoeg geweest" |
|
Wel vermakelijk spectakel dus Zit hij ook in een band toevallig? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-06-2006 1:32] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Heeft jaren 80/90 bij Nitro gezeten. De foutste band aller tijden. I like to rock and roll all night and part of everyday |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |