IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Innosin + Shattered Hope package
chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 20-04-2006 10:37 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Innosin en Shattered Hope hebben de krachten gebundeld zoals de eerste programmeurs zullen opmaken uit de split cd die een dezer dagen door de bus zal stuiteren.

Innosin en Shattered Hope spelen beide melodieuze metal, maar allebei op een totaal verschillende manier en staan dus garant voor een gevarieerd avondje haren zwaaien ende/of bier zuipen en meelallen.

Eerste bevestigde datum voor deze combinatie is 7 september in de Metropool Hengelo.

Boeken is mogelijk via bookings@shatteredhope.nl , dan wel, info@innosin.nl. Prijs is nader te bepalen.

Voor meer info kijk op www.shatteredhope.nl of www.innosin.nl .

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 20-04-2006 10:46 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Succes!

Wat ik gisteren nog heb kunnen zien was in ieder geval erg geslaagd wat betreft strakheid en afwisseling. Jammer alleen dat er geen The Gathering meer wordt gespeeld

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 20-04-2006 11:05 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 20 april 2006 10:46 schreef Vlkodlak het volgende:
Succes!

Wat ik gisteren nog heb kunnen zien was in ieder geval erg geslaagd wat betreft strakheid en afwisseling. Jammer alleen dat er geen The Gathering meer wordt gespeeld

hehe, dank je. Ik zal is ff gaan kijken of we niet een nummer van The Gathering heel erg heavy metal kunnen maken

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-04-2006 11:11 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Waarom post je dat hier eigenlijk Neem aan dat beide bands hier al een topic hebben, en dat voor elke show een apart topic aangemaakt zal worden..

Zoveel programmeurs zitten hier niet namelijk, imho

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 20-04-2006 11:36 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 20 april 2006 11:11 schreef Snaack het volgende:
Waarom post je dat hier eigenlijk Neem aan dat beide bands hier al een topic hebben, en dat voor elke show een apart topic aangemaakt zal worden..

Zoveel programmeurs zitten hier niet namelijk, imho

Voornamelijk om hier de package optredens aan te geven, dan bestaat daar geen onduidelijk over en kunnen we losse optredens gewoon in de bandtopics aangeven.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-04-2006 13:32 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Per optreden een topic! Dat mag/moet van de mods!

quote:
Op 20 april 2006 10:46 schreef Vlkodlak het volgende:
Succes!

Tof dat je er was! Ik heb je wel gezien, maar niet gesproken; after-optreden wazigheid.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 20-04-2006 13:33]

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 20-04-2006 13:34 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 20 april 2006 13:32 schreef ZelThoR het volgende:
Per optreden een topic! Dat mag/moet van de mods!

Tof dat je er was! Ik heb je wel gezien, maar niet gesproken; after-optreden wazigheid.

after-optreden sjouwigheid zul je bedoelen

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-04-2006 16:54 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2006 13:34 schreef chriz het volgende:
after-optreden sjouwigheid zul je bedoelen
En ook dat!

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Zwaantje de Boer
Usericon van Zwaantje de Boer
Posted 21-04-2006 21:18 by Zwaantje de Boer Wijzig reactieProfiel van Zwaantje de BoerQuote dit bericht

Sjouwigheid, niks van gemerkt

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-04-2006 21:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Microfoons zijn ook zwaar hey

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-04-2006 21:28 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Hmm, hier ging het op het EHBO forum ook al over.

Summary:
ZANGERS ZIJN LUI!

edit: hij had toen geneens een eigen microfoon om te dragen!

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 21-04-2006 21:28]

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-04-2006 21:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zwaantje moest de groupies afweren

Zwaantje de Boer
Posted 21-04-2006 23:31 by Zwaantje de Boer Wijzig reactieProfiel van Zwaantje de BoerQuote dit bericht

Kijk, Jenje heeft door hoe dat zit!

En ik moest een joint draaien

Zwaantje de Boer
Posted 21-04-2006 23:32 by Zwaantje de Boer Wijzig reactieProfiel van Zwaantje de BoerQuote dit bericht

Kijk, Jenje heeft door hoe dat zit!

En ik moest een joint draaien

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-04-2006 1:25 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

2 keer?

Zwaantje de Boer
Posted 22-04-2006 9:07 by Zwaantje de Boer Wijzig reactieProfiel van Zwaantje de BoerQuote dit bericht

Ja, gaaf forum! Twee berichten voor de moeite van een

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 25-04-2006 17:15 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 22 april 2006 1:25 schreef MetalJan het volgende:
2 keer?

yup, en toen pas kwamen we terug van sjouwen, dus moest ie er nog 1 draaien.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com