|
Auteur: |
|
|
Innosin en Shattered Hope hebben de krachten gebundeld zoals de eerste programmeurs zullen opmaken uit de split cd die een dezer dagen door de bus zal stuiteren. Innosin en Shattered Hope spelen beide melodieuze metal, maar allebei op een totaal verschillende manier en staan dus garant voor een gevarieerd avondje haren zwaaien ende/of bier zuipen en meelallen. Eerste bevestigde datum voor deze combinatie is 7 september in de Metropool Hengelo. Boeken is mogelijk via bookings@shatteredhope.nl , dan wel, info@innosin.nl. Prijs is nader te bepalen. Voor meer info kijk op www.shatteredhope.nl of www.innosin.nl . |
|
quote: hehe, dank je. Ik zal is ff gaan kijken of we niet een nummer van The Gathering heel erg heavy metal kunnen maken |
|
Waarom post je dat hier eigenlijk Neem aan dat beide bands hier al een topic hebben, en dat voor elke show een apart topic aangemaakt zal worden.. Zoveel programmeurs zitten hier niet namelijk, imho |
|
quote: Voornamelijk om hier de package optredens aan te geven, dan bestaat daar geen onduidelijk over en kunnen we losse optredens gewoon in de bandtopics aangeven. |
|
Per optreden een topic! Dat mag/moet van de mods! quote: Tof dat je er was! Ik heb je wel gezien, maar niet gesproken; after-optreden wazigheid. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 20-04-2006 13:33] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: after-optreden sjouwigheid zul je bedoelen |
|
quote:En ook dat! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Sjouwigheid, niks van gemerkt |
|
Microfoons zijn ook zwaar hey |
|
Hmm, hier ging het op het EHBO forum ook al over. Summary: ZANGERS ZIJN LUI! edit: hij had toen geneens een eigen microfoon om te dragen! [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 21-04-2006 21:28] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zwaantje moest de groupies afweren |
|
Kijk, Jenje heeft door hoe dat zit! En ik moest een joint draaien |
|
Kijk, Jenje heeft door hoe dat zit! En ik moest een joint draaien |
|
2 keer? |
|
Ja, gaaf forum! Twee berichten voor de moeite van een |
|
quote: yup, en toen pas kwamen we terug van sjouwen, dus moest ie er nog 1 draaien. |
Index / Concerten |