|
Auteur: |
|
|
HELL YESSSS!!! Ik ben daarbij no matter what. |
|
Het zijn mooie tijden. *pinkt maar weer een traantje van ontroering weg* |
|
Ja, nooit gedacht dat we in Europa nog een kans hadden op een Carnivore-gig. Hun muziek speel ik nog regelmatig af en is nog steeds niet achterhaal wat hardheid, gemeenheid etc etc betreft. En die teksten, edI: in Duitsland zullen ze vast wel niet mogen spelen . daar beginnen ze al te janken over wat cannibal corpse teksten. EdII. en de ANTIFA (of wie het dan ook waren) kunnen weer overuren gaan draaien als die al op tilt slaan van een Monolith deathcult tekst (die bij Carnivore vergeleken peanuts zijn). [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 20-04-2006 13:10] |
|
Ach, de teksten van carnivore zijn al verjaard, zo oud. Geef mij btw de eerste lp, de 2de is zeker ook gaaf maar ik hou van hun thermonuclear warriors tijdperk! A bomb hits the city all life instantly vaporized but I'm not so fortunate burning right before my eyes stumbling I trip over pieces of descending flesh leaving a pile of smoldering humanoid mess radiation coming in waves leading me to a nuclear grave Are you ready will you be will you fight WW III are you ready are you sure will you fight WW IV En dat live, wat geweldig zou dat zijn! |
|
quote: male supremacy |
|
SEX & VIOLENCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
|
|
quote: Ja ja ja, pietje precies. |
|
Vet nieuws is dat Het zou mooi zijn om dat eens live te zien. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: U heeft gelijk. Geen leven, maar wél gelijk Bruce Banner |
Index / Heavy Metal |