|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah bummer! Wie van de 2? Is mijn mail ivm gastenlijst nog aangekomen? Bruce Banner |
|
Nope kun je die voor morgenmiddag nog even opnieuw mailen naar m'n hotmail toevallig? Ik weet niet welke van de 2 eigenlijk, ach we bouwen er evengoed een feestje van! |
|
Mark zingt niet mee. Joris zal dus het in zijn eentje moeten doen. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Heeft iemand hier nog een reserveringsnummer over? |
|
Ah dit gaat een mooi avondje worden! |
|
Ja, dat was vet! Myrkvar is echt 10 keer beter geworden sinds de laatste keer dat ik ze zag. Toen zat er geloof ik ook nog geen violiste bij? Het werd ook gezien het de openingsband was zeer goed ontvangen door het publiek! (Balen van dat keyboard.. wtf was daar nu echt mee? Hij klonk vreselijk vals, maar kunnen keyboards ook al ontstemt raken tegenwoordig?) Elexorien, ja tjah.. leuk om die elf nu eens in het echt te zien, en de grapjes tussendoor waren hilarisch natuurlijk Maar je maakte je woorden niet waar, want het waren juist allemaal ballads Wel strak uitgevoerd allemaal, het is alleen allemaal net iets te smooth voor mij Jammer van de microfoon van de zangeres! Heidevolk was lekker standaard hehe.. het enige wat hen onderscheidt van al die andere folkbandjes is de cleane zang en het Gelderse thema. Ik vond het optreden wel gaaf, maar vooral door het publiek dat hen duidelijk de beste band van de avond vond. Was ook wel te verwachten aan al die Heidevolk shirtjes die je voorbij zag komen. Ancient Rites vond ik een vrij matig geluid hebben, en veel podium presentatie hadden ze ook niet. Toch vind ik het gaaf dat ik ze nu eens van dichtbij heb kunnen zien, ze speelden toch wel veel nummers die ik ken, en dat is altijd leuk om te horen. Ze waren ook de enige band die me aan het headbangen kregen, ik was namelijk nogal lam geworden van de bijna 500km die ik vandaag heb gereden Folk metal blijft de gaafste livemuziek die er is voor mij [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 17-09-2006 0:36] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Het keyboard was om de een of andere duistere rede zo ingesteld dat als je een C aansloeg je een C# te horen kreeg. Eerst dacht ik dat ik vals was (basgitaar) maar het bleek dus aan het keyboard te liggen. Echt balen dat dit moest gebeuren, we hebben hierdoor een aantal nummers moeten schrappen. Maar het publiek was geweldig! |
|
Zo even de negatieve punten op een rijtje: 1. VEEEEEEL te warm, ik heb nog nooit gehad dat ik van alleen mijn spul opbouwen al helemaal bezweet was. En dan ook nog 40 minuten spelen. 2. Geluidsmensen die er weer niks van snappen ik: Ik heb ook een trigger. Geluidsman: goh kan je het zelf niet spelen En toen waren er ineens geen DI's meer over 3. Veel te warm |
|
quote: Het was trouwens ook best warm daarbinnen |
|
He regeer vette sok zeg (HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH) |
|
Was vet! veel biertjes mogen tappen Heidevolk was vet! hoeren! |
|
Was wel redelijk warm ja, en Ancient Rites was gaaf , wel af en toe wat kunstmatig geluid. |
|
quote: En er zijn foto's van |
|
Die geluidsman was inderdaad niet erg prettig, het is ook allang niet meer onze eigen geluidsman, maar de onze kon die dag niet en had hem in zijn plaats geregeld, erg fijn :S Verder erg gezellige dag, en warm |
|
quote:LOL |
|
"HAAAAAAAAAAAAAAH! (ho!)" Bruce Banner |
|
Wacht maar mannetje. Van jou heb ik ook nog een paar leuke foto's |
|
HAAAAAAAAAH!!1! |
|
quote: 100 euro genoeg? Bruce Banner |
|
Nope Maar je krijgt uitstel van executie tot vanavond! |
|
gelukkig heb ik geen goede reputatie hoog te houden. De is al rock bottom hierzo, nietwaar lieve ZM'ersch? Bruce Banner |
|
Same here Wij kunnen elkaar rustig dood spammen met beschamende foto's |
|
....of ik JULLIE |
|
Ja jij hebt ook altijd je camera in de aanslag. Waarom denk je dat ik die van mij tegenwoordig ook meeneem? Chantage materiaal |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |