|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 16 september JC Staddijk Nijmegen "Battleday Fight Cleaver" Ancient Rites Heidevolk Elexorien Myrkvar Zaal open: 18:00 uur Aanvang: 18:30 Entree: € 7,50 Reserveren & info: www.staddijk.nl Het is op tijd afgelopen om met het openbaar vervoer terug te gaan. Gezellig feestje dus [edit] Manegarm zit dan helaas is de in studio en is vervangen door Ancient Rites, ook vet dus! [edit: Datum toegevoegd] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 14-09-2006 19:36] |
|
En "die andere band" , dat gaat niet meer door? Bruce Banner |
|
Heb er zin in!! |
|
Nog meer geïnteresseerden? |
|
Als alles meezit, kom ik hier wel ff kijken... |
|
quote: Gezellig |
|
jammer dat nijmegen best ver is, maar miss aanwezig |
|
Als je verder weg woont is het kwa reiskosten inderdaad wat ver, maar kwa tijden met terugreizen hoef je je geen zorgen te maken, het is op tijd afgelopen |
|
Nog iets meer dan 2 weken |
|
Gaaf! Alleen beetje ver weg enzo...Maar misschien aanwezig [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 05-05-2006 23:54] |
|
quote: Ikke, voor Månegarm. Denk ik, even bekijken hoe het met de treintjes zit enzo. |
|
Gezellig |
|
LET OP!: Door belangrijke problemen was Staddijk genoodzaakt het festival te verplaatsen. Het zal nu september worden. Het is spijtig, maar niet anders. We hopen op ieders begrip. @ mod: kan de topictitel aangepast worden dat het verplaatst is? |
|
de headliner ging niet meer door??? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ancient Rites vervangt Manegarm, omdat die dan helaas in de studio zitten. |
|
Die +1, staat dat nog steeds, of blijft het bij deze 4 bands? Bruce Banner |
|
Liever Ancient Rites dan Manegarm |
|
quote: Dat wordt Svidgar misschien, maar is nog niet zeker vandaar nog + 1 |
|
Als je Myrkvar nou skipt..... |
|
*schop* Gaan hier nog mensen heen? "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Als we dat nu eens niet doen |
|
Aankomend weekend al! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Lijstjuh: Elexorien + chocomel Rajacker Zillah Morte |
|
quote: Inderdaad, misschien dat ik nog ff kom kieken, ligt eraan of die lakse vrienden van mij mee willen. Against God and Government |
|
quote: Mooi op tijd afgelopen dus |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |