|
Auteur: |
|
|
Ah dank je, nu weet ik zeker dat dat mijn eetpauze wordt op Waldrock |
|
Zal es kijken of ik d'r wat van kan downjoden, hebben ze ook een website? I am the 1%. |
|
|
|
Thx 4 link, nu ff checken. Edit: klinkt wel vet, als ik ooit ff een cdtje hiervan zie liggen ergens.. Voorlopig maar ff teren op de mp3tjes. [Dit bericht is gewijzigd door stoomfiets op 22-04-2006 20:23] I am the 1%. |
|
y&t is gaaf, heb ze gezien op bospop, toen kende ik er nog niets zoveel van. Nu heb ik Black Tiger en Open Fire(live)op LP. Ga ze weer zien op wacken geloof ik gffyr |
|
Y&T heersch! Ik heb ze vorig jaar op bospop gezien. Was erg vet! Ze speelde alles super strak en met plezier. Ik ken er helaas maar weinig van. Alleen maar een paar mp3tjes. .. |
|
Wereldband. Bewijs hiervan ligt in de reaktie van Jenje . De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
Het latere werk is enorme drek. maar de oudere platen zijn aan te bevelen aan diegenen die van stevige* doch melodieuze metal houden. open fire * "stevig" is natuurlijk relatief, verwacht geen slayer riffs |
|
quote: Och, ik vind Musically Incorrect zo slecht nog niet. De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
quote: |
|
quote: Idd, Dave M. is een geweldige gitarist!! |
|
quote: dave mustaine |
|
huh huh grapjurk gffyr |
|
quote: Er zijn inderdaad weinig bands die dit niveau live halen. Ik weet niet hoe het in de open lucht klinkt maar in een zaal spelen ze perfect en met een loepzuiver geluid. |
|
op bospop was dat ook goed hoor gffyr |
|
Selecteerde het 10 jaar geleden altijd in de jukebox in de kroeg. Live cd. In Tokyo ofzo. Geweldig |
|
De eerste albums zijn idd echt super! Vorig jaar op Bospop waren ze ok, maar erg oud en gezapig. Leuk om eens gezien te hebben, maar ik hoef ze niet perse nog eens te zien. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Jammer is dat. Leeftijd ofzo.. 'k heb nog een liveoptreden (video) van ze van niet te lang geleden. Erg netjes enzo, maar het rockt ook niet echt meer. |
|
Heb ze gezien op de eerste editie van Arrow Rock Fesival paar jaar terug! Vette kak! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Ooit een cd van gehad, een of andere verzamelaar, dacht ik, met geel als grondkleur; het scheen echt een gewéldige klassieker te zijn, maar die is toch resoluut de verkoop weer ingegaan... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-04-2006 13:37] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Heavy Metal |