|
Auteur: |
|
|
hoi |
|
Het wordt geloof ik standaard |
|
Welkom Sandalf! KAPLA! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Woohaa die Sandalf, ook gij hier K'hep u aanwezigheid reeds in andere topics mogen aanschouwen waar u zo overduidelijk uw stalkingsactiviteiten met als lijdend voorwerp mijn persoon voortzet. Tot vrijdag manneke bij After Forever Trust me, I know what I'm doing |
|
quote: KAPLA to you too, Klingon! Life is complex. It has real and imaginairy components. |
|
Gelukkig, ik begon al bang teworden dat niemand 'Kapla' wist te plaatsen... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Nu moeten jullie alleen de geribbelde voorhoofden nog tegen elkaar meppen Trust me, I know what I'm doing |
|
quote:Ja of op het toetsenboard |
|
Welkom Sandalf! Maaruhh... elke nieuwkomer opent een topic datie nieuw is... heb ik nooit gehad!!!!!! Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Van mij hoeft het ook niet ... alleen doet iedereen het gewoon. |
|
quote: zijn ze daarom ook nie zo geribbeld? Ik zou toch zweren Qwerty in't hoofd van Worf te kunnen lezen [edit]typoz 'r' us[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Scimitar op 12-04-2001 8:40] Trust me, I know what I'm doing |
|
blastula groet u, moge dit forum u zo goed bevallen als ontlasten na een week verstopping, verder ben ik hier zelf ook nieuw |
|
Blastula? Ook biologie gestudeerd toevallig? |
|
quote:vroeg ik me ook al af ja..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Daarover zou ik eens een boek over Klingon-evolutie moeten naslaan . Life is complex. It has real and imaginairy components. |
|
quote: Nee hoor maar je moet het soms wat sappiger vertellen dan het is -- altijd leuk , of moet ik me meer gaan gedragen ? |
|
quote:Nee hoor ik heb wel 3 scholen gehad B,L,O , lagere school , en tuchtschool |
Index / Algemeen |