![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Schelgeweld Rectal Smegma my own mess entree gratis start : 20:00 sporthal de schakel julianastraat nieuwleusen ![]() |
|
Grapje zeker. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 02-05-2006 22:48] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Ja, je klikt toch even, hè? ![]() |
|
Ik voel een drang om het Nieuwleusens publiek eens op de foto te zetten morgen. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote:Nou, met een beetje geluk komen er toch wel 4 personen op af ![]() ![]() |
|
Tering, Nieuw-Leusen... ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
De lieden gaan tegen elkaar zaalvoetballen? ![]() ![]() |
|
Nieuwleusen haha. Moek op de klompn koomn? Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Neuh, op de traktoor ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Hoogste alcoholconsumptie per inwoner van Nederland, of niet meer? ![]() |
|
nieuwleusen, ben er ooit eens geweest op een festival begin jaren 90.. speelde toen Grave.. de rest kan ik mij niet meer herinneren, boeren kut gat ![]() |
|
quote: Dat was het geweldige Cesswell-fest met Radiator, Dead Head, Gorefest, Grave en Malevolent Creation het eerste festival in een tent dat was uniek. Enne Nieuwleusen is geen boerenkutgat pas op wai zegg'n ![]() trendsettend dorp heur www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
jaaaa Cesswell-fest, dat was het! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:en dat lukt dan weer niet omdat mevrouw geen camera meeneemt. en bedankt hoor ![]() ![]() |
|
is er iemand nog geweest? wij (my own mess) speelden niet in verband met de slordige organisatie, maar ben toch benieuwd of het nog gezellig was ![]() |
|
Ja. heel gezellig zelfs! Ik vond het geslaagd! ![]() |
|
Buiten de huppelkutjes om was het best gezellig! ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Huppelkutjes bij een grindshow? ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Heb je nu spijt dat je er niet bij was? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
hehehehe... nee, huppelkutjes bij metalcore shows zijn net iets schoner als de grindhuppelkutjes dat weet iedereen, grindhuppels beginnen we niet eens aan. ![]() Verbaast me gewoon, mmmkaay? [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 04-05-2006 14:17] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Waarschijnlijk iets met een skateprogramma voorafgaand van het concert gebeuren. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |