![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
dan zouden de mensen er eens wat vaker meoten zuipen.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Wel een aantal keren geweest, gave tent. Alleen helaas iets te ver weg om regelmatig naar toe te gaan. Jammer dat ie dicht gaat. don't mistake lack of talent for genius ![]() |
|
He wat kut, hebben ze een pand voor de draaideurcriminelen! ![]() |
|
dat was het al! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Ah, vandaar het faillisement! En dan zeggen dat die projecten succesvol zijn ![]() Maar als het werkelijk zo;n gave kroeg was, waarom gaat ie dan failliet? ![]() |
|
õmdat er bijna niemand meer kwam denk ik...... en als er mensen kwamen dan zopen ze neit genoeg? moet eerlijk zeggend at ik er ook al maanden niet meer ben geweest..... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Foei foei. Ik denk dat het daarom nu dicht is, omdat jij niet meer kwam ![]() ![]() |
|
quote: Ik zie een verband. Daarbij is de Underground natuurlijk de enige echte metalkroeg in Nijmegen, want daar komt Harm van Idols ook altijd. ![]() |
|
Ben er één keer geweest, en ben met een bebloede harses weer naar buiten gegaan, tijdens het headbangen op motorhead aan de bar, een volledig glas aan diggelen gebanged met mijn rosje. auw ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 25-04-2006 11:50] Against God and Government ![]() |
|
Knap ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
ja leuk was anders ![]() Against God and Government ![]() |
|
Maar hey: wel weer iets laips te vertellen aan de kleinkinderen! ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: ![]() dat deed een oud-klasgenoot weleens expres als ie dronken was ![]() ![]() |
|
Serieus? Hm, er is gast die er werkt online, ga hem es effe stalken... ...en hij bevestigde.... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Killing Zoe op 30-04-2006 21:58] ![]() |
|
quote: Goh ![]() ![]() |
|
Kijk daar begint het al, als de gasten zelf moeten werken... Die zullen het op een gegeven moment wel beu geraakt zijn om er de hele avond te moeten werken en TOCH betalen voor hun pils. ![]() |
|
Hahaha, TE letterlijk ![]() ![]() |
|
Erg zonde idd. Maar zoals Irritante Klootzak al zei, ik kwam er de laatste tijd eigenlijk ook nog maar zelden en dan alleen nog maar even een uurtje te ouwehoeren met Maartje, de beste barvrouw van Nederland. ![]() |
|
Ik kwam er ook maar 1x per maand ofzo. Er zaten toch altijd dezelfde gasten. Maartje heerscht, inderdaad. Het was er alleen leuk als het wat druk was. Maar toch vind ik het jammer, aangezien ze alleen daar koele muziek hadden. Nergens in NMGN doen ze dat. ![]() |
|
Ik zou hier thuis eigenlijk een keer een bar moeten inbouwen idd ![]() Het pand van de genesis en brabants boerke is van Grolsch dus ik verwacht dat zij nu een of andere klote commerciele tent erin gaan zetten.. Het gaat er iig niet leuker op worden in Nijmegen. [Dit bericht is gewijzigd door trol op 01-05-2006 12:57] ![]() |
|
tsja, dat Maartje de beste barvrouw is van Nederland is gewoon duidelijk.... anyway, trol, vanaf nu wordt eht dus bij jou zuipen of bij stennis...... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
het toevallige is dat ik uitgerekend die dag erheen was gegaan voor het eerst dacht eerst eff underground dan genesis en s'morgens trein naar huis nah dat was dan mooi geregeld ![]() Genesis zal wel gehoord hebben dat ik eraan kwam vandaar de spontane sluiting ![]() ![]() |
|
quote: Ik zeg: nieuwe bar bij Trol thuis ![]() ![]() |
|
Ik zal mijn huisbaas eens sommeren om een bar in te bouwen. ![]() ![]() |
|
zorg je ook dat er zo'n strippaal in huis komt? zouw el heersend zijn..,. ik weet zeker dat een lokale kroeg het goed zal doen in de Kolping :> Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |