|
Auteur: |
|
|
|
|
is mindscan wat ? Fuck the world and fuck you |
|
Slayer dan? Hoe groot wil je het hebben? Wat is je budget? etc... ik denk dat lui die hier ervaring mee hebben je dan wel verder kunnen helpen. Bruce Banner |
|
oeps. moet leren lezen, mindscan is geen heavy metal, het is wel metal maar niet heavy. Fuck the world and fuck you |
|
verder zit je qua Nederlandse heavy metal goed met Methusalem Bruce Banner |
|
Hoe cool zou het zijn om je band "Headliner" tenoemen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Laat ons zeggen rond de 2000 euro. Misschien iets meer, maar minder mag ook |
|
Voor dat geld maakt Elexorien wel een uitzondering, omdat jij het bent Bruce Banner |
|
quote: http://escapeontheline.free.fr/ |
|
Voor 2000 euro kan je ook wel wat bekenders krijgen dan Nederlandse rotzooi, en trekt veel meer mensen. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Enige voorstellen dan? |
|
Powervice, die doen het wel voor niks ook, als je ze lief aankijkt. gffyr |
|
quote:Shattered Hope! We komen uit Duitsland! (Nou ja, bijna Duitsland: Enschede ) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
accelerate! Je moeder. |
|
quote:Inderdaad ja, voor dat geld kun je al heel wat krijgen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ja, maar welke groepen dan? Geef eens concrete voorstellen. |
|
Primordial, Ancient Rites, Cruachan, Aeternus en ik denk zelfs dat je Dismember daarvoor kunt krijgen. Een andere vraag: als je zoiets organiseerd dan moet je toch niet op een forum gaan vragen welke bands te krijgen zijn? Dan neem je toch gewoon contact met bands/managers en steld dan een line-up samen en doet daarna reclame maken op ZM en waar dan ook. Zo komt het nogal amateuristisch over. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Als 2000 euro voor alleen de headliner is zit je goed, anders zegt het niks. Hubmans: die bands zijn geloof ik niet echt Heavy Metal. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 25-04-2006 22:40] |
|
Januari 2007 is nog ver weg.. misschien te ver weg.. Als je even wacht tot de plannen van internationale bands rond die tijd wat verder uitgestippeld zijn kun je misschien nog ergens meeliften op een tour, of gaatjes opvullen in een schema.. Verder zoals Hub als zegt, 2000 euro is best ok voor een band (al betwijfel ik of je ook bands als genoemde Primordial en Dismember kan laten invliegen(of rijden) voor dat geld, dus je zal toch op zoek moeten naar een bestaande tour lijkt me) maar voor een heel festival zul je denk ik genoegen moeten nemen met minder.. NB: @HUB: ik denk dat het niet zoveel uitmaakt dat het amateuristisch overkomt op deze manier, dat is het namelijk ook, anders gaat iemand zo'n vraag niet op een forum gooien. Iemand heeft een plan en zoekt hulp bij hen die er meer ervaring mee hebben. Geen probleem toch? Mensen zullen bovendien echt niet wegblijven als er eenmaal wat gepland staat omdat het bekend staat als een amateur-festivalletje, bands zijn bands |
Index / Heavy Metal |