|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
TMDC in jullie voorprogramma, netjes |
|
De speelvolgorde staat nog niet helemaal vast, ik heb verschillende varianten gelezen. |
|
Wanneer spelen jullie nou eens in de buurt dude? |
|
oeh nice, ik zal dr wel bij zijn lijkt me zo |
|
Oh ja, bijna weer vergeten Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Eens even kijken of ik hier bij kan zijn, NWD, vette shit! Zie ik ook eens "what the fuss is about" met TMDC. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
En met VJ dus, Next Waste Dimension that is. Nieuwe video-show. [EDIT: speelvolgorde (eerste band bovenaan] Morbis Exire Deluzion The Lucifer Principle Next Waste Dimension The Monolith Death Cult [Dit bericht is gewijzigd door niles op 27-04-2006 19:50] |
|
Dat wordt een mooi feestje. Het Burgerweeshuis is DE ideale locatie voor metalconcerten. |
|
Nooit geweest. Ziet er wel leuk uit, maar gaat niet lukken... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hop! Regionaal metalfeestje van nationaal niveau, vet avondje! |
|
Zeker een van de meest gevarieerde line-ups van de afgelopen maanden. Wat is de laaste keer dat jij een VJ bij een metal band hebt gezien by the way?! Ik zeg: "Biertje d'r bij!" |
|
quote: Dat moet Tiesto zijn geweest..... tot volgende week! |
|
Aanwezig |
|
quote: Yeah baby yeah! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Vrijdag al, dusch... |
|
shit heel cool maar 'k kan niet |
|
quote: Altied wat jong Maar dat geeft niet, want we gaan er na vrijdag vaker mee op de planken. |
|
jah altied wat haha gaaf @ meer op de planken :D ook met die videoshow? [edit]laat maar, bleek al uit je opmerking.[/edit] en : ja. rules. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 17-05-2006 15:11] |
|
quote: |
|
Present. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: |
|
*schop* |
|
*Tuuuuuut* Heh? wat? ja was leuk. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
was weer een geslaagd fesst! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |