|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
...alleen meneer West YES WEL deeeenk!! |
|
quote: speelde ROGGEL er maar... |
|
dat wat gezellig feest alleen obituary gezien was gaaf |
|
quote: Stoned... |
|
Zeg, Detwis. Wat was jij opeens snel weg uit midtown dan? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Meneer West kwam na afloop nog wel ff de zaal binnen wandelen, echt een droogkloot. Maar het was echt een vet optreden, dbd was ik niet echt zo kapot van, hadden ze beter Nile kunnen inlassen. Btw Wordt tijd dat die van Drunen is een betere band gaat zoeken. ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
ik heb me er niet aan kunnen ergeren aan het geluid. met die drumsolo ik vond het geweldig om te zien wat gebeurde er trouwens op het laatste ik zag die dude met die bril die alles stemde op het podium voor obituary iemand een trap geven ofzo zag er leuk uit [Dit bericht is gewijzigd door Spermarcel op 28-06-2006 18:44] |
|
O nee die drummer en het geluid van't voorprogramma bedoelde ik hehe En shit, dat met die trap gemist. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 29-06-2006 15:50] |
|
Ben ook geweest en Obituary heerste vet de pan uit! Wat een gaaf optreden! |
|
quote: Ja, ik zag in dat het niet laat en gezellig meer ging worden en belde snel nog de Fryske clan op zodat ik nog naar Leeuwarden kon komen, en zo het geschiede. |
|
quote: Jonge! Ik zei nog: "kijk; de frustratie van een roadie!". |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |