IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : D.R.I. (Dirty Rotten Imbeciles) Vorige pagina
neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 15-06-2006 20:57 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2006 20:52 schreef attila_de_hun het volgende:
zat hij niet eerst in Infectous grooves???? (en ik vermoed dat de Peppers (en Faith no more???)verder een belangrijke rol hebben gespeeld, maar van die tak van muziek heb ik verder weing verstand (ik kon IG en Mordred wel goed hebben trouwens)

nee Grooves werd pas door oa Mike en Rob opgericht nadat Rob bij ST kwam. Juist daardoor zelfs
en tja, Mordred was op hun debuut nog een echte degelijke thrash band, of twee afwijkende nrs na. Maar die hadden we een dijk van een bassist ja, Art Liboon. Maar FNM en RHCP vielen natuurlijk ver buiten de HC/Punk scene

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 15-06-2006 21:03 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 juni 2006 20:50 schreef neefherbert het volgende:
voornameljk sinds Robert bij Suicidal kwam.

Och, die lights camera revolution is toch ook nog een erg sterke cd.

Wil je dat radical retard nummer nog?

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-06-2006 21:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2006 20:57 schreef neefherbert het volgende:
... Maar die hadden we een dijk van een bassist ja, Art Liboon. ..

En een blauwe zanger, als mijn geheug en me nu niet weer in de steek laat!! (op DOA toch??)

was toch een goede band

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 15-06-2006 21:14 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 juni 2006 21:05 schreef attila_de_hun het volgende:
En een blauwe zanger, als mijn geheug en me nu niet weer in de steek laat!! (op DOA toch??)

Klopt, ja, ook gezien.

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 15-06-2006 21:54 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2006 21:03 schreef Oud Vuil het volgende:

Wil je dat radical retard nummer nog?

Uiteraard.
Mijn mailtje niet aangekomen?

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 15-06-2006 21:55 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Ah, ik zie de rapdishare link al

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 15-06-2006 22:02 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 juni 2006 21:54 schreef neefherbert het volgende:
Uiteraard.
Mijn mailtje niet aangekomen?

Zal wel tussen de spam zitten, m'n judgement day meel adres wordt al jaren overspoeld met spam.

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 17-06-2006 10:52 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2006 schreef BLABBERMOUTH:

Legendary punk/metal crossover band D.R.I. (DIRTY ROTTEN IMBECILES) have issued the following update on the condition of guitarist Spike Cassidy, who was recently diagnosed with colon cancer:

"Spike Cassidy, founder/guitarist of D.R.I., was diagnosed with cancer in March of 2006. A one-foot section of large intestine (colon) was removed through an eight-inch incision in his stomach. The surgery, which took place on March 27th, was said to be successful in removing all traces of the cancer. Cassidy is now going through six months of chemotherapy and radiation treatments to try to prevent the cancer from reappearing, which is known to be common.

You can help out Spike and his family with your donations to Spike Cassidy Cancer Relief.

"All tours and shows have been canceled. Merchandise orders will all be shipped much later then the normal 2-4 weeks. If your waiting on an order that's already late, be patient, it's on the way, promise. All orders will be shipped as soon as possible.

"Updates on Spike's health, and the band's future will be posted [on the band's web site] monthly. Spike, his family, and D.R.I. appreciate the concern every one has shown, and wish they could thank each and every one of you personally."

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com