|
Auteur: |
|
|
JEZUS GOD ALLEMACHTIG!!! |
|
U weet niet wat u waard bent! U weet niet half wat u waard bent! U wordt zwaar onderbetaald! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-04-2006 22:38] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Volgens mij is z'n voornaam Damian. |
|
ik zag hem vanochtend nog, weer lekker aan het schreeuwen Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: hij is geweldig |
|
Zoiets loopt ook in Zwolle rond. |
|
quote: hoe heet die gozer?? ik ben ook al opzoek naar zijn fansite!! hij is cool (H) hij is mijn voorbeeld ik wil later zo ook worden! |
|
arno? is dat niet de drummer van funeral winds? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
[Dit bericht is gewijzigd door wang op 26-04-2006 22:50] |
|
ik heb ooit z'n site gezien.. is al tijd geleden, maar kan hem nergens meer vinden |
|
quote: zo ziet ie er uit, de volgende keer ga ik met hem op de foto:D |
|
quote: Ja een vent in een string en een donkere vrouw op blote voeten. |
|
Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: we gaan het niet over gasten in zwolle hebbe :D ik wil ook weten wie deze gozer is uit eindhoven, , hij is cool, wat is zijn site? |
|
quote: DANKU :d HOE KOMT U ER AAN? (h) |
|
quote: Ja dat gaan we mooi wel en dan is het nu ongeveer wel tijd voor een hangslot op dit topic. Gelukje dat ik geen mod ben |
|
|
|
Wat een ellende. |
|
Het doel van het topic is bereikt The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Algemeen |