IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Her Enchantment cd release "Darkest" 2 juni, W1 Arnhem Vorige pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-05-2006 23:19 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2006 17:35 schreef MMayo het volgende:
Oei, keuzes keuzes.. of naar Arnhem of naar Apeldoorn

Arnhem, kom op. We zullen extra goed spelen voor je!

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

MystuS
Usericon van MystuS
Posted 30-05-2006 23:56 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

Ah toe????????????????? *puppy-oogjes*

Drummer nodig?

BLACKIE L.
Usericon van BLACKIE L.
Posted 31-05-2006 19:56 by BLACKIE L. Wijzig reactieProfiel van BLACKIE L.Quote dit berichthttp://groups.msn.com/metalkomandoarnhem

Sjajajaja wat motten we daer nau van denkuh... Ik twijfel nu ook hoor, puppy oogjes en we doen goed ons best hoor klinkt allemaal wel zeer ernstig gay...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-05-2006 21:48 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2006 23:19 schreef Staalman het volgende:
Arnhem, kom op. We zullen extra goed spelen voor je!

Jullie spelen altijd goed toch..
Maarre ik weet het nog niet, moet voor Occultfest eigenlijk ook nog bands bekijken. Er speelt veel die datum, maarja had eigenlijk ook wel beloofd te komen kijken in Arnhem.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-06-2006 12:25 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2006 21:48 schreef MMayo het volgende:
Jullie spelen altijd goed toch..
Maarre ik weet het nog niet, moet voor Occultfest eigenlijk ook nog bands bekijken. Er speelt veel die datum, maarja had eigenlijk ook wel beloofd te komen kijken in Arnhem.

Tot morgen?

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2006 19:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2006 12:25 schreef Staalman het volgende:
Tot morgen?

Weet niet, gok dat ik het niet redden ga. Eerst nog broertje op schiphol dumpen voor zijn 3 maanden warm land.

MystuS
Usericon van MystuS
Posted 01-06-2006 20:53 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

Ah toe? We spelen toch pas als laatste...

Drummer nodig?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2006 21:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2006 20:53 schreef MystuS het volgende:
Ah toe? We spelen toch pas als laatste...

Hahahaha.
Bang dat er geen volk komt kijken?

MystuS
Usericon van MystuS
Posted 01-06-2006 21:22 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

Jup, vreselijk.

En DAAROM moet jij komen.

Drummer nodig?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2006 21:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2006 21:22 schreef MystuS het volgende:
Jup, vreselijk.

En DAAROM moet jij komen.

Als ik ga ben ik toch al weg tegen de tijd dat jullie moeten spelen, iets met treinen

Maarre geloof niet dat ik het ga redden dus eh sorrie mensen, andere keer. Succes met speuln!

MystuS
Usericon van MystuS
Posted 01-06-2006 21:37 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

Dan moet je ons maar boeken voor Occultfest...

Drummer nodig?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2006 21:40 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2006 21:37 schreef MystuS het volgende:
Dan moet je ons maar boeken voor Occultfest...

Ik zie jullie zo niet op de lijst staan

Wellicht volgend jaar beter hehe.

MystuS
Usericon van MystuS
Posted 01-06-2006 23:22 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

Ah, hoezo niet?

Drummer nodig?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2006 23:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2006 23:22 schreef MystuS het volgende:
Ah, hoezo niet?

Hebben jullie je wel opgegeven dan?
Zie het niet zo op de lijst staan..

MystuS
Usericon van MystuS
Posted 01-06-2006 23:30 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

Ja, ik had ons opgegeven. Zal ik jou de bevestiging daarvan doormailen?

Drummer nodig?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2006 23:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2006 23:30 schreef MystuS het volgende:
Ja, ik had ons opgegeven. Zal ik jou de bevestiging daarvan doormailen?

Nee ik kijk zaterdag wel even naar de lijst, nu te moe voor om alles goed door te spitten.

MystuS
Usericon van MystuS
Posted 01-06-2006 23:35 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

Ok, laat me even op als we er toch niet opstaan, want we zouden nog steeds graag meedingen naar een plekje op de bill!
mystus @ xs4all.nl

Drummer nodig?

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-06-2006 9:10 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Muti, kijk is wel vandaag.....

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 02-06-2006 10:15 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 1 juni 2006 23:35 schreef MystuS het volgende:
Ok, laat me even op als we er toch niet opstaan, want we zouden nog steeds graag meedingen naar een plekje op de bill!
mystus @ xs4all.nl

Heb net gekeken maar jullie hebben je dit jaar niet aangemeld voor occultfest, en bovendien hebben we de line up al rond! Die wordt op 6-6-6 bekend gemaakt op de site.

see you at occultfest!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-06-2006 12:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2006 23:35 schreef MystuS het volgende:
mystus @ xs4all.nl

Ik hoef al niet meer te kijken zie ik..

quote:
Op 2 juni 2006 10:15 schreef the witch het volgende:
Heb net gekeken maar jullie hebben je dit jaar niet aangemeld voor occultfest, en bovendien hebben we de line up al rond! Die wordt op 6-6-6 bekend gemaakt op de site.

the witch
Usericon van the witch
Posted 02-06-2006 13:12 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 2 juni 2006 12:47 schreef MMayo het volgende:
Ik hoef al niet meer te kijken zie ik..

Ha ha was je net voor!

see you at occultfest!

MystuS
Usericon van MystuS
Posted 02-06-2006 13:31 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2006 10:15 schreef the witch het volgende:

Tjek je mail, ik heb je de ontvangstbevestiging van onze aanmelding op jullie site doorgemaild.

Drummer nodig?

the witch
Usericon van the witch
Posted 03-06-2006 14:36 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 2 juni 2006 13:31 schreef MystuS het volgende:
Tjek je mail, ik heb je de ontvangstbevestiging van onze aanmelding op jullie site doorgemaild.

You have got mail! Jullie hebben je idd aangemeld waarvoor excuses (de rest van het verhaal staat in de mail).

see you at occultfest!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com