|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Schop!! |
|
Met je gasoorlog! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Oh..ik dacht dat dit iets met 9/11 te maken had of zo. LOL KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Achterhaald, old school BM maken. |
|
Nieuwe Gasoorlog nummer online! Nummer: Duisternisch Der Veenlijken check em: http://members.home.nl/drumpage/Gasoorlog_nieuw.mp3 Wij willen graag in het voorprogramma van Misty Mourning spelen! [Dit bericht is gewijzigd door Kleine-Kapoen op 05-07-2007 20:12] Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Mongool. Fuck the world and fuck you |
|
KleineKapoen..hmmm straight edge en dan zo onderschrift. Je weet ook niet wat je wilt. Neem nog een sojamelk. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
ZO'N! GODVERDOMME ZO'N! Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: pauper SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Godver, heb je een papegaai dit in laten zingen? "Arh" "Arh" "Arh" "Arh" "Arh" Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Hatebeak Zenial |
|
Za'ng? Welke za'ng? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
De cover van "Den Duisternis" is geweldig. Eens wat anders dan een gr1m ende kvlt boomlandschap, haha. |
|
quote: Je moet muziek wel intressant houden hé! en ja straight edge en soja melk?? je bedoeld VEGA(taria)N en soja melk! Straight edge drinkt geen alcohol en geen drugs, rookt niet. Als basis princippe (idee) Enskedese Kopknikkers Bende |
|
quote: Bijna net zo goed als Vogroth - Eviscerated Crippled And Killed Bodies |
|
Dat je die titel nog kent! Zo goed was die dus |
|
quote: Staat in de crapppp!!! folder hier, het was even zoeken.. maar het is gelukt hoor [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-07-2007 22:26] |
|
quote: dus in principe is ieder kind straight edge? Je moeder. |
|
Ik vind er echt geen reet aan, vooral het 2e nummer vind ik kut. Waarom hier kijken, als dat veel interessanter is-> |
|
quote: En geen koffie of thee (met uitzondering van groene thee). En geen wisselende sexuele contacten. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
wat een vreemd nummer.. [Dit bericht is gewijzigd door 5-euro op 21-07-2007 4:00] Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! |
|
Zoals al eerder aangekondigd zijn de plannen nu serieus voor een nieuwe release! Verwacht een mix van crossover black metal! Enskedese Kopknikkers Bende |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |